פתרונות התוכנה של ריטליקס מותקנים ברשת המשביר אופנה

רשת "המשביר מחסני אופנה" נמצאת בתהליך מיצוב מחדש ובשדרוג חנויותיה בהשקעה של 20 מיליון דולר; במסגרת התהליך מותקנות בסניפי הרשת תוכנות של ריטליקס

חברת ריטליקס הודיעה היום כי מערכת התוכנה Retalix StoreLine הותקנה בהצלחה כמערכת ניהול המכר ברשת H&O המשביר אופנה.

רשת "המשביר מחסני אופנה" נמצאת בתהליך מיצוב מחדש כרשת "H&O המשביר אופנה" ובשידרוג חנויותיה בהשקעה של 20 מיליון דולר. במסגרת התהליך מותקנות בסניפי הרשת תוכנת Retalix StoreLine בכ- 150 קופות הרשת וכן תוכנת Retalix Office המשמשת לניהול המשרד האחורי. במרכז הרשת מותקנת Retalix HOST תוכנה לניהול מרכזי של סניפים המאפשרת, בין היתר, ניהול פריטים, תמחור מרכזי, ניהול מבצעים והפקת דו"חות.

במשביר אופנה מציינים כי בעקבות השידרוג למערכת של ריטליקס מורגש שיפור במהירות ובאיכות השירות ללקוחות בעמדות הקופה ובמערכת ניהול המידע של הרשת. המשביר אופנה מפעילה מועדון לקוחות גדול, המונה 200 אלף חברים, מתוכם 60 אלף חברי מועדון משותף עם ויזה כאל. מעתה ינוהל בסיס הנתונים של המועדון במערכת של ריטליקס.

ריטליקס מספקת פתרונות תוכנה כוללים לתעשיית קמעונאות המזון, סופרמרקטים, חנויות נוחות ומסעדות. לריטליקס התקנות ביותר מ- 20 אלף חנויות ב- 41 מדינות. לאחרונה הרחיבה החברה את קו מוצריה על-ידי הצעת יישומים דרך האינטרנט לרשתות קטנות ולקמעונאי מזון פרטיים.