IXI Mobile גייסה 12.5 מיליון דולר; בין המשקיעים: הקרנות דרייפר פישר וג'מיני

IXI פיתחה מערכת תקשורת אישית ניידת, המאפשרת לספקי שירותים ויצרנים להציע למשתמשים מגוון רחב וחדש של ציוד קצה ושירותים אלחוטיים

חברת IXI Mobile השלימה גיוס של 12.5 מיליון דולר. זהו סבב גיוס ההון השני של החברה ולקחו בו חלק קרן הון הסיכון דרייפר פישר (Draper Fisher Jurveston ePlanet Ventures) וקרן ג'מיני שהשקיעה בחברה גם בשלב הסיד.

IXI פיתחה מערכת תקשורת אישית ניידת (Personal Mobile Gateway-PMG) ותוכנה מקצה-אל קצה לספקי שירותי תקשורת, יצרני ציוד תקשורת ומותגים מתחומי הצרכנות.

הפתרון מאפשר לספקי שירותים ויצרנים להציע למשתמשים מגוון רחב וחדש של ציוד קצה ושירותים אלחוטיים שאינם קיימים עד כה. PMG הוא מערכת תקשורת אישית למשתמש הקצה. PMG מקשר בין רשת נתונים רחבה, כדוגמא רשת סלולרית בדור 2.5 (GPRS) או דור שלישי, לבין ציוד קצה ייעודי לצורכי המשתמשים. הקישור בין PMG לבין ציוד הקצה מתבצע באמצעות טכנולוגיית Bluetooth המצויה במכשירי הקצה שייוצרו.

"משתמשי תקשורת אלחוטית מחפשים ציוד קצה שיענה באופן אופטימלי על צורכי התקשורת שלהם והמתאים לסגנון חייהם. ציוד התקשורת כיום מסורבל ואינו מתאים, פונקציונלית, לדרישות המשתמשים. לדוגמא, שליחת דוא"ל מטלפון סלולרי היא משימה מורכבת ולא יעילה. IXI תאפשר לכל אחד לרכוש במחיר זול, ציוד תקשורת אלחוטי המתאים לצרכיו ומעוצב על פי טעמו". אומר עמית הלר, נשיא ומנכ"ל IXI.

בפברואר 2002 תחשוף IXI יחד עם שותפיה בתערוכת 3GSM בקאן את הפתרון שלה ומגוון רחב של ציוד קצה חדש ושירותים. החברה מרחיבה כיום את מעגל שותפויותיה עם מותגים מובילים בעולם, ספקיות שירותים ויצרניות ציוד.

IXI הוקמה באוגוסט 2000 על ידי עמית הלר, נשיא ומנכ"ל החברה, גידי ברק, יו"ר החברה וזיו הפרנס, ה-CTO שלה. פתרון החברה כאמור מאפשר יצירת מגוון ציוד קצה ושירותים אלחוטיים התואמים מגוון צרכים וסגנונות חיים. חזון החברה הוא לספק למשתמש יכולת לתקשר עם ריבוי אמצעים אלחוטיים התואמים את צרכיו וטעמו האישי. קו מוצרי החברה מאפשר לספקיות שירותים לפתח שירותים חדשים, להוסיף ולהוריד שירותים קיימים ללא צורך בשדרוגי ציוד הקצה. לחברה משרדים בפאלו אלטו, קליפורניה ומרכז פיתוח ברעננה.

Gemini Israel Funds הוקמה ב- 1993 עם לידתה של תעשיית הון הסיכון הישראלית. ג'מיני מנהלת שלוש קרנות בהיקף של למעלה מ- 350 מיליון דולר ומתמקדת בחברות סטארט-אפ ישראליות החל משלב ה- SEED בתחומי התקשורת, תעשיית המוליכים למחצה, מוצרי תוכנה, תשתיות האינטרנט וטכנולוגיות רפואיות.