ליפמן תספק לאקסוס האמריקאית עמדות תשלום בכ- 20 מיליון דולר

אקסוס התחייבה לרכוש כ-60 אלף יחידות , מסוגים שונים, לאספקה במהלך 4 שנים; תשווק ותמכור את עמדות התשלום ברשתות המובילות בארה"ב

חברת ליפמן מודיעה כי חברת הבת שלה בארצות הברית, Lipman USA , הנמצאת בבעלות ובשליטה מלאה שלה, חתמה על עסקת OEM עם אקסוס.

אקסוס, המנהלת מיזם משותף עם חברת רויאל, (Royal Consumer Business Products), שהינה חברה בת בבעלות מלאה של התאגיד הבינלאומי אוליבטי, קיבלה רשיון מאוליבטי לשווק את מוצריה תחת שם המותג רויאל.

על פי ההסכם שנחתם, תשווק אקסוס משפחה של מוצרים שיפותחו על בסיס הפלטפורמה הטכנולוגית של מסוף נורית 2059i של ליפמן תחת סמל מסחרי חדש של רויאל. פרטי העסקה מכילים התחייבות לרכישת כ- 60 אלף יחידות , מסוגים שונים, לאספקה במהלך 4 שנים.

אקסוס מתכוונת למצב את המוצר, מבחינה שיווקית, כמוצר מדף המהווה פתרון משולב ומאפשר שימוש באמצעי תשלום מגוונים כגון תשלומים במזומן ובאמצעים אלקטרוניים. המוצר ישווק ברשתות שיווק מובילות בארצות הברית .

יצחק אנג'ל, מנכ"ל ליפמן, אמר כי הוא מעודד מתוצאות תהליך הארגון מחדש שהתבצע בחברת הבת בארצות הברית, ובמיוחד מחיזוק המערך השיווקי, שאת תוצאותיו כבר ניתן לראות בהסכם שנחתם עם חברת אקסוס. אנג'ל מעריך כי צעדים אלו יבואו לידי ביטוי בהגדלת נפח המכירות באזור זה .

רויאל היא היצרנית והמפיצה הגדולה ביותר בארצות הברית של קופות רושמות, בהיקף של כ- 30 אלף יחידות בחודש. בנוסף, היא משווקת מגוון של מוצרים לשימוש ביתי ומשרדי. החברה מפיצה את מוצריה בלמעלה מ-1200 נקודות מכירה ברחבי ארצות הברית, עובדה המעניקה לאקסוס את ערוץ ההפצה הנרחב ביותר בשוק ה- e-Payment .

ליפמן הנדסה אלקטרונית מפתחת מערכות סליקה ומוצרי קצה לקריאת כרטיסי אשראי וכרטיסים חכמים, ופתרונות מערכתיים לתחום ה- e-payment .