מדי שנה מוכתרים ונבחרים אנשי עסקים בולטים, מנהלים נבחרים ואנשי שנה למיניהם. לרוב מתבצעת הבחירה בידי עורכי העיתונים או על סמך משאל לא מייצג כזה או אחר. השנה, לראשונה, יוצא "כסף" בסקר שאכן בודק בקרב ציבור מנהלים ובכירים, מבין קוראי "גלובס", מי בעיניהם הצטיינו השנה בניהול, ומי כשל.
תוצאות הדירוג הציבו את יעקב פרי הן כמנהל מוביל בתחום הטלקומוניקציה, והן כמנהל מוביל במשק כולו, ואת יונתן קולבר כמנהל הגרוע במשק.
מטרת המחקר היתה לדרג את המנהלים המובילים בישראל בקטגוריות נבחרות בקרב קוראי גלובס. מטרה נוספת היתה לבחון את הערכות קוראי גלובס למצב המשק הישראלי בשנת 2002.
המחקר נערך בדצמבר 2001, על בסיס סקר טלפוני בקרב 400 קוראי העיתון במדגם אקראי ומייצג, מקרב כל קובץ מאגר הקוראים. טעות הדגימה היא 5%. הפרויקט נערך בשיתוף בין מכון המחקר מידע שיווקי (CI) בהנהלת מרב שפירא ונועם רז, ומכון סמית. מידע שיווקי ערך את תכנון המחקר וניתוח הנתונים ואילו מכון סמית ביצע בפועל את עבודת הראיון.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.