נתיבי איילון, באמצעות מכון המחקר "מאגר מוחות", ביצעה סקר דעת קהל במגמה לבחון את מידת ההיכרות ושביעות הרצון של הנהגים ממערכת בקרת התנועה בנתיבי איילון.
מממצאי הסקר עולה, כי 90% מהמשיבים מצהירים שההתמצאות בנתיבי איילון קלה או קלה מאוד. 80% השיבו שבאופן כללי מערכת בקרת התנועה של נתיבי איילון, המורכבת משלטים ותמרורים אלקטרוניים מתחלפים היא טובה או טובה מאוד.
74% מהמשיבים סבורים שהשלטים האלקטרוניים טובים או טובים מאוד. 64% מצהירים שבדרך כלל המסרים המוצגים בשלטים משקפים במידה רבה או במידה רבה מאוד את מצב התנועה בכביש בזמן אמת. 70% מהמשיבים סבורים שהתמרורים האלקטרוניים המתחלפים טובים או טובים מאוד.
לסקר הכמותי קדם סקר איכותי שכלל ביצוע שתי קבוצות מיקוד, שממצאיו שימשו בסיס לבניית השאלון המפורט בסקר הכמותי. הסקר הכמותי נערך בשעות היממה השונות, בשיטה של ראיון פנים אל פנים בשטח, בקרב מדגם אקראי של 1,031 משיבים. המדגם מייצג את אוכלוסיית הנהגים המשתמשים בנתיבי איילון בתדירות של לפחות פעם בשבוע ולמעלה מזה.
מנכ"ל נתיבי איילון, יהודה בר-און אמר, כי ממצאי הסקר מצביעים על שביעות רצון רבה של ציבור הנהגים הנוסעים לאורך ציר נתיבי איילון, ומהווים משוב חיובי למאמצי החברה לפעול לשיפור השירות והתשתיות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.