משרדי התכנון והפיקוח על פרויקט נתב"ג 2000 מסרבים לתת את אישורם להתקין בטרמינל החדש תיקרות אקוסטיות מתוצרת ישראל, ועומדים על התקנת תיקרות קנדיות. עובדה זו הובאה היום (ב') לידיעת ועדת הכספים, בעת דיון בבקשת משרד התמ"ס לתוספת של מיליון שקל למסע הפרסומת למען מוצרי כחול לבן.
נציג המשרד הפיץ בין חברי הוועדה את מכתבו של המנכ"ל, עמיר חייק, אשר ניסה להתערב לטובת חברת סיני אקוסטיקה, המייצרת באשדוד תקרות אקוסטיות. מכתבו של חייק היה מיועד למנכ"ל רשות שדות התעופה, גבי אופיר, בבקשה לבדוק את הנושא מחדש לאחר שפניית משרד התמ"ס לאבינועם הראל, העומד בראש מינהלת נתב"ג 2000, לא הועילה.
ממכתבו של חייק עולה, כי אורי סיני, הבעלים של החברה מאשדוד, פנה למשרד התמ"ס בבקשת סיוע במסגרת המסע כחול לבן. הוא ציין, כי החברה שלו סיפקה והתקינה תיקרות בעשרות מיבנים ומוסדות בארץ ובחו"ל, לשביעות רצון הרוכשים.
לדבריו, מאז מארס 2000 התמודדה חברת סיני במכרז התקרות האקוסטיות לטרמינל האווירי, ולדבריו אישר אדריכל הפרויקט, משה ספדי, את השימוש בתוצרתם לפרויקט. סיני אקוסטיקה התקינה לבקשת מינהלת הפרויקט קטע תקרה לדוגמה, ולאחר מכן התבקשה גם להתקין בה גופי תאורה.
לדבריו יו"ר חברת מנרב, הקבלן המבצע המליץ להשתמש בתקרות
של סיני. למרות זאת, מסרבים משרד התכנון TRA ומשרד הפיקוח BOVIS לתת את אישורם,
ועומדים על התקנת התקרות הקנדיות דווקא.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.