"משרד האוצר ממשיך לתעתע ולאחז את עיני הציבור בפרסום נתונים על הגדלת ההשקעות בתשתית, בעוד שבפועל קוצץ תקציב מע"ץ ב-10% לעומת שנת 2002, קיצוץ המהווה פגיעה קשה בתשתית התחבורה בישראל".
כך אומרים היום (ד') ראשי התאחדות הקבלנים, לאחר פגישה שקיימו השבוע ממלא מקום נשיא ההתאחדות אברהם ליבר, מנכ"ל ההתאחדות יהודה שגב, ומנכ"ל מע"ץ, עמי לקס. בתקציב 2003, הבהיר לקס, יוקצבו רק 450 מיליון שקל לטיפול, סלילה ותחזוקת כבישים, בעוד שבשנת 2002 היה התקציב גבוה ב-10%. כמו כן, יחול קיצוץ של 6.5% בתקציבי הפיתוח.
בהתאחדות הקבלנים אומרים היום, כי תוספת של 20% לתקציב ההשקעות בתשתית התחבורה היא מחויבת המציאות, "ויהיה בה כדי לתרום לצמצום האבטלה ולשמירה על תחזוקה נאותה של כבישים".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.