יצחקי: ב-2004-2003 יושקעו 5 מיליארד שקל בשיפור תשתית התחבורה הציבורית

בישראל מיום הקמתה לא נעשה מספיק בתחום התחבורה הציבורית. "רכבת ישראל כמעט ומתה, ואיכשהו הצליחו להציל אותה

"הטעות הקשה של ישראל ב-54 שנות קיומה היא אי-הקמת מערכת יעילה של תחבורה ציבורית", כך אמר היום (ג') מנכ"ל משרד ראש הממשלה, אביגדור יצחקי, בכנס בנושא אחריות סביבתית בתחבורה הציבורית.

לדבריו, למדינת ישראל אין אלטרנטיבה יעילה בתחבורה הציבורית. תשתית התחבורה הציבורית היא הבסיס לשיפור באיכות החיים בישראל.

לדבריו, שינוי תרבות של ויתור על הרכב הפרטי בישראל יכול להתבצע אך ורק כשהמדינה מייצרת תחבורה ציבורית יעילה ואפקטיבית מהמעלה הראשונה.

לדבריו, בישראל מיום הקמתה לא נעשה מספיק בתחום התחבורה הציבורית. "רכבת ישראל כמעט ומתה, ואיכשהו הצליחו להציל אותה". לדברי יצחקי, משרד ראש הממשלה רואה חשיבות עליונה בקידום ושיפור מערכות התחבורה הציבוריות. ב-2004-2003 יושקעו למעלה מ-5 מיליארד שקל בתשתית התחבורה הציבורית.