רני רהב לשלי יחימוביץ': אף אחד לא צריך לסבול כי לך רע; זו מדינה טובה של אנשים טובים, לכי מפה

יחימוביץ': "אין לי כוונה להגיב על מכתבי תעשיינים, אילי הון ודובריהם בשכר. אני עיתונאית, אומר את דבריי בכלי התקשורת שאני עובדת בו"

רני רהב, איש יחסי הציבור ודוברה של משפחת אריסון, שיגר היום מכתב רב תפוצה לתקשורת ול-500 מקבלי החלטות במשק , שעניינו שוב - העיתונאית שלי יחימוביץ'. יחימוביץ', המגישה פינה שבועית תוקפנית למדי ביומן חדשות ערוץ 2, כבר קיבלה ללאחרונה אש נגדית, בדמות מכתב ששיגרה רעיה שטראוס בן דרור מקונצרן שטראוס.

בפינה השבועית בסוף השבוע האחרון, חזרה יחימוביץ' על הטענה כי חברת השילוט פוסטר מדיה הורידה את כרזות המתקפה של ההסתדרות נגד שרי אריסון - "שרי אריסון צוחקת, 900 משפחות בוכות" - מכיוון שאריסון נמנית על בעלי השליטה בחברה. יש לציין כי אריסון מחזיקה אחוזים בודדים בלבד בחברה.

"כשרעתך מעבירה אותך על דעתך, חצי מדינה צריכה לרדת למקלטים", כותב רהב ליחימוביץ'. "חשבת פעם כמה קשה לראות אישה רעה כמוך על מרקע הטלוויזיה? ואני מאלה שיודע שהצדקנות שלך נגמרת כשנוח לך, ורק כשנוח לך. אולי פעם אחת ולתמיד, כשהציבור הישראלי יבין את רשעותך הבלתי נדלית, הוא גם יבין את מניעיך - שנאת כל אדם עשיר בישראל. שלי רעה, כל כך קשה לראותך בוקעת ממכשיר הטלוויזיה עם פנים כל כך זועפות ומרירות, אף אחד לא צריך לסבול כי לך רע".

רהב, אשר מכתבו כולל גם סעיפים שאינם ראויים לפרסום, ממשיך במתקפה על יחימוביץ: "שנאתך לעשירי ישראל הופכת אותך לפתטית. דעי לך, כי ללא עשירי ישראל אין מדינת ישראל. נקודה. מיומך לא פרנסת עובד אחד, את רק דואגת להשחיר ולהשמיץ את אלו שעושים זאת.

"עיניך הצרות מעולם לא עזרו לאיש, אולי פעם אחת נרתמת לעזור למען נשים מוכות, אבל דאגת שכל כלי התקשורת ידעו ויכתבו על זה. מעולם לא נתת אוכל לרעבים. עכשיו יותר מתמיד, כשאת עובדת בערוץ 2 ומרוויחה כל כך הרבה כסף, הפסיקי להיות סתם אישה רעה ואולי סוף סוף תתחילי גם לתרום".

בהמשך המכתב, מאשים רהב את יחימוביץ' בהסתה: "קשה לי להבין מאיפה הבאת כל כך הרבה שנאה כדי להשמיץ אישה יקרה ואהובה כל כך כמו שרי אריסון. זוהי הסתה לשמה, וראינו כבר למה הסתות מגיעות במדינת ישראל.... לכי מפה... זו מדינה טובה של אנשים טובים, אין כאן מקום לאנשים כמוך רשעים, רשעים, רשעים. מתי סוף תפסיקי לדווח לא את כל האמת? הגיע הזמן לעשות לזה סוף.

"תתביישי. לשרי אריסון את חייבת כל כך הרבה, יחד עם כל ישראלי שחי בארץ, כי בזכותה ילדייך ואת יכולים לקבל טיפול הולם בבית החולים איכילוב, כי בזכותה נתרמים כל שנה 20 מיליון דולרים רק לצדקה, רק לחינוך ורק לעוני. אבל, את רק משמיצה ורק מגדפת. לעולם לא תשאלי את ההסתדרות מהיכן הכסף לקמפיין נגד שרי אריסון; לעולם לא תשאלי את עמיר פרץ מה באמת קרה במתפרה בדימונה? את אומנם לא מושחתת במובן הנחשב של המילה, אבל את בהחלט מושחתת עיתונאית ומוסרית".

תגובת שלי יחימוביץ'

"אין לי שום כוונה להגיב על מכתבים של תעשיינים, אילי הון ודובריהם בשכר. אני עיתונאית ולפיכך אומר את מה שיש לי בכלי התקשורת שאני עובדת בו".

תגובת חברת החדשות

"הדברים הפתטיים של היחצ"ן מטעם הגברת שרי אריסון אינם ראויים לתגובה מכובדת".

ראו גם:

  • דעה / מתי גולן: שרי אריסון, תעשי לעצמך טובה ותפטרי את רני רהב