מע"ץ לא תוכל לקדם את כביש הבטון בכביש מס' 3 בשל מחסור בתקציב. השבוע היו אמורים מע"ץ ושפיר הנדסה לחתום על חוזה ההתקשרות לסלילת כביש הבטון בכביש מס' 3 ירושלים-באר שבע, בקטע שבין נחשון לשערי אברהם. לדברי סמנכ"ל מע"ץ, אינג' יוסי קופ: "חשבנו שנוכל לחתום על החוזה ולהתחייב ל-30 מיליון שקל על חשבון תקציב 2002, אבל האוצר דורש מאיתנו להוכיח יכולת למימון כל התקציב בשנת 2003 ואין לנו יכולת לכך".
במע"ץ מעריכים, כי במקרה הטוב יידחה הפרויקט וייצא לפועל בשנת 2005-2004, ובמקרה הרע יבוטל.
בתחילת החודש זכתה שפיר במכרז להמשך כביש הבטון בכביש מס' 3. הצעתה, שעמדה על 120 מיליון שקל, גברה על חברת סולל בונה (כבישים) שהיתה המתמודדת היחידה. העבודה מתייחסת לסלילת כביש שאורכו 15 ק"מ, וכוללת בין היתר עבודות עפר מקדימות, גישור ושיקום המסלול הקיים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.