מע"ץ תשקיע רק 9% מתקציב הפיתוח, בסך 1.32 מיליארד שקל, בפרויקטים חדשים. המשנה למנכ"ל מע"ץ, אינג' יוסי קופ: "תקציב הפיתוח של מע"ץ קטן ריאלית ב-18% ונאלצנו לבטל לפחות פרויקט אחד גדול כמעט בכל מחוז. כך למשל, הוחלט להקפיא את התוכנית להרחיב את כביש מספר 90 לדו מסלולי לפחות עד סוף השנה".
בין הפרויקטים שהוחלט לבטל: במחוז דרום הוחלט להקפיא את פרויקט כביש הבטון בכביש מספר 3, ובמחוז מרכז הוחלט להקפיא את התוכנית לתוספת נתיב שלישי שתוכננה בכביש החוף (כביש מספר 2) - ממחלף נתניה וצפונה. הפרויקטים החדשים, שיתחילו בשנת 2003: תוספת נתיב בכביש גהה בין מחלף נתניה לנעורים, הרחבת כביש מספר בקטע שבין שער הגיא למחלף שורש, שיפור והרחבה בקטע שבין מחלף לטרון ומודיעין בכביש מספר 3.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.