עובדי מע"ץ דורשים ממנכ"ל משרד התחבורה, סלמן בן-ציון, להשאיר את הפיקוח והניהול של פרויקטים בשיתוף הסקטור הפרטי בידי מע"ץ. יו"ר ועד העובדים הארצי, דוד גבאי, פנה לבן-ציון בטענה, כי קידום כביש 431 בשיטת ה-PFI וקידום פרויקט נתיב האגרה בכניסה לת"א, ככל הנראה בשיטת ה-BOT, תפגע בעובדי מע"ץ ואינה אלא מחטף תוך ניצול תקופת הביניים שאין שר קבוע במשרד התחבורה.
לדברי גבאי, מצב זה דומה למה שנעשה ב-1996, אז הוחלט לפטר 350 מעובדי מע"ץ. לדבריו, בסיכום מדצמבר 2002 בנושא כביש 431 סוכם להקפיא את כל הקשור לכביש 431 עד להרכבת ממשלה חדשה על מנת להגיע להסכמה בנושא.
מנכ"ל מע"ץ, עמי לקס, אמר ל"גלובס": ועד העובדים צודק. אני לא מכיר שום מוסד שמחלק מתנות. מע"ץ היא נציגת ישראל בכל מה שקשור לפיתוח תשתית כבישים בינעירונית, ולכן אנחנו אלה שצריכים לפקח ולנהל את כל הפרויקטים בכבישים הבינעירוניים".
בן-ציון: "הבטחנו לעובדים שמע"ץ היא זו שתהיה הרשות הממונה על פרויקטים בשיתוף הסקטור הפרטי. השיתוף עם המגזר הפרטי לא יפגע במע"ץ או בעובדיה. אין לנו כל כוונה להעביר את הטיפול בנתיב האגרה בכביש 1, אלא לגבש הסדרים שונים שיהיו מקובלים גם על הזכיין וגם על מע"ץ".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.