המדינה טוענת, כי יש לדחות את העתירה שהגישו ד"ר אורי שיינס ורחל הורם, שדרשו התניית פתיחת קטעים בכביש חוצה ישראל בביצוע בדיקות הידרולוגיות שונות מצד חברת דרך ארץ, הסוללת את הכביש.
לטענת המדינה, הרשויות הקימו צוות מלווה לסלילת הכביש, שתפקידו לקיים מעקב ובקרה מקצועיים אחר תכנונו המפורט, על מנת למזער את הפגיעות הצפויות ובכלל זה איכות הסביבה.
עוד מציינת המדינה, כי לעניין מניעת זיהום מקורות מים מכבישים צורפו לדיוני הצוות נציגי משרד הבריאות ונציבות המים. לפני כשבוע קיים הצוות דיון, בו נמסר לו עדכון על הפעלת האמצעים למניעת זיהום מים.
לדברי המדינה, נמצאו כל הפתרונות הנדרשים ביחס לקטע הכביש של 2 ק"מ הסמוך למקורות הירקון. בקטע זה בוצעו עבודות שונות, ובכלל זה תכנון הסדרי ניקוז, איטום תחתית הכביש, איטום תעלות הניקוז, התקנת מאצרות.
(בג"ץ 6677/02).
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.