דניה סיבוס זכתה במכרז לעבודות תשתית בקטע קו נתב"ג-מודיעין ב-169 מיליון שקל

מדובר במכרז שמיני ואחרון שפרסמה הרכבת בעבודות להקמת קו הרכבת נתב"ג-מודיעין. עלות הקמת הקו, שאורכו 28 ק"מ, מוערכת במיליארד שקל

דניה סיבוס זכתה במכרז של רכבת ישראל לעבודות גישור והכנת תשתית למסילה בהיקף של 169 מיליון שקל בקו נתב"ג-מודיעין. הצעה זו יקרה ב-10% מאומדן הרכבת, שעמד על 152 מיליון שקל.

מדובר במכרז שמיני ואחרון שפרסמה הרכבת בעבודות להקמת קו הרכבת נתב"ג-מודיעין. עלות הקמת הקו, שאורכו 28 ק"מ, מוערכת במיליארד שקל.

בקו יעבדו גם קבוצת רמט, שזכתה בשני מכרזים, סולל בונה, תר ארמה, מנרב ורם הנדסה. העבודות בקטע, למעט בנתב"ג ובפאתי מודיעין, לא יחלו בינתיים, מאחר שאין עדיין אישור סטטוטורי לתוכניות. התב"ע (תוכנית בניין עיר) נמצאת בשלב ההתנגדויות, שאמורות להישמע לקראת סוף יוני. ברכבת מעריכים, כי האישור הסופי ייתן לקראת אוגוסט.

קטע נתב"ג-מודיעין הוא חלק מפרויקט הקו המהיר לירושלים, שעלותו 5 מיליארד שקל. ברכבת חוששים, כי העבודות בקטע עשויות להתעכב בשל הדרישה לבחון מחדש את חלופת הקו המהיר לירושלים (A1) דרך נתב"ג, מול החלופה הדרומית המהירה (G1) דרך בית שמש. הרכבת צפויה לפתוח את קו ת"א-נתב"ג בתחילת 2004, ומודיעין-נתב"ג צפוי להיפתח ב-2005.

מתמודדות נוספות במכרז היו סולל בונה, אשטרום, שפיר הנדסה, א.ארנסון ורמט.

העבודה כוללת עבודת עפר ותשתית מקדימה להנחת מסילה, גשר דחיקה מעל כביש 431 המתוכנן, ושתי מנהרות במפגש בין תוואי המסילה לכביש ירושלים-תל-אביב. העבודות צפויות להמשך 14 חודשים.