אסף אמיר נבחר ליו"ר איגוד המפיקים לשנים 2004-2003

אמיר, בעליה של חברת נורמה הפקות, נבחר פה אחד על ידי הנהלת איגוד המפיקים

הנהלת איגוד המפיקים בחרה (פה אחד) באסף אמיר, בעליה של חברת נורמה הפקות, כיו"ר איגוד המפיקים לשנתיים הקרובות.

אמיר, המכהן מזה כשלוש שנים בהנהלת איגוד המפיקים, נטל חלק פעיל בשנתיים האחרונות כנציגו של האיגוד, בדיונים רבים בועדות הכנסת השונות, סביב נושאים הקשורים בערוצים המסחריים ואחרים.

בשנים האחרונות זכה אמיר שלוש פעמים בפרס הראשון בתחרות וולג'ין של פסטיבל הקולנוע הבינ"ל בירושלים, ושלוש פעמים בפרס הראשון של האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלוויזיה. אסף אמיר הפיק בין השאר את הסרטים "כנפיים שבורות" (במאי: ניר ברגמן), "עפולה אקספרס" (בימאית: ג'ולי שלז), "כרוניקה של היעלמות" (במאי: איליא סלימאן).

עוד הפיק את סדרות הטלוויזיה "לתפוס את השמיים" (בימוי: רוני ניניו, ינקול גולדווסר) עבור "קשת", "בלש בירושלים" (במאי: אורי רוזנווקס) עבור "רשת"; את הדרמות "היה נהדר" (במאית: סיוון ארבל) עבור "רשת", "בני בני ילד רע" (במאי: איתן ענר), עבור "ICP"; את הסרט הדוקומנטרי "רשות הזיכרון" (במאית: יעל קיפר-זריצקי), עבור "נגה", ואת הסדרה הדוקומנטרית "דרך האוכל" (במאי: אורי רוזנווקס), עבור "קשת".

הנהלת איגוד המפיקים מתכוונת לקיים בשבועות הקרובים שורה של דיונים על מנת לקבוע מחדש את יעדיו ותפקידיו של איגוד המפיקים, לנוכח השינויים הרבים שחלו בשנתיים האחרונות בשוק הטלוויזיה והקולנוע.