חברות הכבלים מעלות ערוץ מדע והעשרה שמיועד לילדים - "לוגי"

חברת נגה תקשורת תפיק את הערוץ שישודר החל ביום א' באפיק מס' 7 במסגרת הפלטפורמה הדיגיטלית

חברות הכבלים מעלות ביום א' הקרוב (17 באוגוסט) ערוץ טלוויזיה חדש, בשם לוגי, שיהיה ערוץ העשרה וידע לילדים. הערוץ מופק על-ידי נגה תקשורת, מפיקת ערוצים 6 ו-8, והוא ישודר באפיק מס' 7 של הכבלים בפלטפורמה הדיגיטלית.

אפיק 7 מיועד לערוץ החדשות הייעודי, והוא יפונה אם וכאשר יעלה ערוץ חדשות לאוויר.

הערוץ החדש מיועד לילדים בגילאים 12-6 (גילאי ערוץ הילדים) ומתאים גם להורים, מתוך הכוונה ליצור צפייה משפחתית. הערוץ ישדר 7 ימים בשבוע בין השעות 6 בבוקר ל-8 בערב, והוא יימכר כחלק מחבילת ערוצי הילדים של הכבלים. ממפיקי הערוץ נמסר כי ההנחה העומדת בבסיס הערוץ היא כי ילדים בגילאים אלו סקרנים מטבעם ושמחים ללמוד דברים חדשים. באמצעות תכנים מעשירים המועברים באופן ברור והומוריסיטי המפתחים חשיבה יצירתית אצל ילדים, ניתן לעורר את יצר הסקרנות בהם, שיוביל ללמידה ולהרחבות נוספות.

בחברות הכבלים מגדירים את הערוץ כ"ערוץ ישראלי", כשלמעלה מ-80% משעות השידור הן בעברית, וחלק גדול מתכניו נוגעים בעולם התוכן התרבותי של הילדים בישראל (שפה עברית, מקומות בארץ, המצאות ישראליות וכו').

במקביל, ישובצו בערוץ רצועות רכש מחו"ל שידובבו לעברית ויעסקו בנושאים של טבע, בעלי חיים, מדע וטכנולוגיה, גילויים והמצאות, היסטוריה של העולם ונפלאות היקום. הערב ייוחד לרצועה משפחתית. סך הכל ישדר הערוץ 250 שעות בשנה, מהן כ-150 שעות בדיבוב עברי.

בין התכניות שישודרו בערוץ, "שני מומחים וטמבל", בהנחייתו של שי אביבי, בין תכניות המקור שישודרו בערוץ: "שני מומחים וטמבל", תכנית בהנחייתו של שי אביבי שבכל פעם תתמקד בנושא אחר, שעשועון בהנחייתו של טל מוסרי, וסדרת האנימציה "היה היה".