רשת בורגר-ראנץ יוצאת בקמפיין בשידור חי, בהנחייתו של דידי הררי. מדובר בקמפיין אינטראקטיבי, במסגרתו תוגרל מכונית רובר 200 בין הצופים שהם גם צרכני בורגר ראנץ'.
הקמפיין, באמצעות פירסום או.קי, יעלה במשך שלושה שבועות מדי יום ד' במיקבץ הפירסומות שאחרי תשע בערב. כל מי שיקנה ארוחה באחד מ-74 סניפי הרשת יקבל טופס הרשמה להשתתפות בהגרלה. במשך 90 שניות של הגרלה בשידור חי מאולפני טלעד, הררי יתקשר אל הצופים בבית, שיצטרכו להוכיח כי הם צופים בטלעד. הזכייה ברובר היא מיידית.
המבצע אושר לשידור על ידי הרשות השניה ויבוצע בפיקוח צמוד של רואה חשבון. אודי סגל, סמנכ"ל השיווק של בוגר ראנץ', אומר כי החברה לקחה סיכון כשהחליטה לבצע קמפיין פירסומי במתכונת כזו: "כשאנשי או.קי העלו את הרעיון, חששנו מפני הקושי לבצע פירסומת בשידור חי, אבל לאחר סימולציות ודיונים עם הרשות השניה התברר שהפרוייקט החדשני ניתן לביצוע". טלעד שותפה במבצע ומממנת חלק מזמן אוויר.
לפני כשלוש וחצי שנים יצאה חברת קוקה-קולה ישראל בקמפיין טלוויזיה אינטראקטיבי נושא פרסים בהנחיית הדוגמנית ענת אלימלך ז"ל. גם טמפו יצאה לפני כשנתיים בקמפיין לפפסי, שכלל הגרלה בשדור חי בכיכובו של אברי גלעד
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.