גלית גוטמן תמשיך זו העונה השלישית לככב בקמפיין רשת האופנה H&O (לשעבר המשביר אופנה) גם בקיץ 2004.
מהרשת נמסר, כי הקמפיין בכיכובה העלה את שיעורי המודעות הבלתי נעזרת לרשת מ-10% ל-20%.
עוד נמסר כי בקמפיין הקיץ, באמצעות פרסום באומן-בר-ריבנאי, יושקעו 5 מיליון שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.