תוכנית העבודה של חברת מוריה ל-2004 היא בהיקף כספי של 531 מיליון שקל מתוכם רק 188 מיליון שקל - 35% מהתקציב, לפיתוח כבישים. על-פי תוכנית העבודה שהכינה חברת מוריה - החברה לפיתוח ירושלים, מתברר, כי רוב התקציבים בתוכנית העבודה מופנים אל פרויקטים בתחבורה הציבורית.
על-פי התוכנית תשקיע מוריה 260 מיליון שקל, 49% מהתקציב, בפרויקטים בתחום התחבורה הציבורית. כך למשל, תשקיע 152 מיליון שקל עבור פיתוח מסלולי תחבורה ציבורית לקו הראשון של הרכבת הקלה.
בכבישים תבצע מוריה עבודות בפרויקטים המשכיים בלבד. כך למשל, תמשיך את פרויקט כביש 9, כביש הר הצופים (בעיקר עבודות גמר - גינון מעקות בטיחות), כביש 45 (החיבור בין כביש 45 לשדרות בגין). ב-2004 תסיים מוריה את פרויקט כביש רכבת מזרח.
במשרד התחבורה אומרים, כי לאחר השקעה של למעלה מחמישה מיליארד שקל בעשור האחרון בפרויקטים תחבורתיים בירושלים, מתהפכת המגמה ורוב התקציבים מופנים לפיתוח מערכת תחבורה ציבורית - בעיקר ברכבת הקלה בעיר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.