חברת Messagenet בחרה ב"תטיס תקשורת" כספקית התוכנה ושירותי ה- sms ללקוחותיה

הסכם שיתוף פעולה נחתם בין חברת "תטיס תקשורת" לחברת Messagenet בו ישולבו התוכנה והשירות למשלוח הודעות SMS של חברת תטיס כחלק אינטגרלי מהמערכות המשולבות של חברת Messagenet .

ערן פפר, מנכ"ל חברת תטיס תקשורת: "הסכם שיתוף הפעולה עם חברת Messagenetמעניק לחברה פתרון יעיל וחסכוני יותר אשר יוביל להורדת עלויות התקשורת של החברה באופן משמעותי. תוכנת ה- Office SMSשל חברת תטיס משתלבת בתוך מערכות חברת Messagenet ומאפשרת ללקוחותיה ליהנות מפתרונות תקשורת מתקדמים הכוללים גם משלוח הודעות SMS לכל עובדיה, לקוחותיה וספקיה המשתמשים במכשירים סלולריים של כל ארבעת המפעילים, בקצבי העברה מהירים ביותר ובמחירים זולים ביותר. במסגרת שיתוף הפעולה תטיס תקשורת תציע ללקוחותיה הגדולים את הפתרונות הייחודיים של חברת Messagenet בשילוב עם שירותי התכנים שלה."

את ההודעות ניתן לשלוח ישירות ממערכות אופיס, מתחנות העבודה, ודרך האפליקציות השונות בארגון כמו מערכות CRM ו- ERP. מדובר למעשה ביכולת להעביר כמויות גדולות יותר של הודעות במינימום זמן ובעיקר בעלויות נמוכות ביותר באמצעות המערכות של "תטיס תקשורת" המקושרות ישירות למפעילים הסלולאריים. בשלב השני של ההתקשרות תאפשר המערכת פתרונות מתקדמים בנושאים שיוווקים כמו קידום מכירות וחיזוק הקשר עם לקוחות החברה.

חברת "תטיס תקשורת" הוקמה בינואר 2002 ומתמקדת במתן פתרונות SMS ושירותי ערך מוסף בשוק הטלפוניה הסלולרית בישראל. עם בסיס לקוחות הכולל מעל 800 לקוחות עסקיים, תטיס מובילה את תחום פתרונות ה- SMS לעסקים בישראל. לעובדי ומנהלי החברה ניסיון עשיר בהטמעת פתרונות תקשורת בחברות רבות, בישראל ובחו"ל. מאז הקמתה, פועלת תטיס בשיתוף פעולה עם ארבעת המפעילים הסלולרים בישראל ומאפשרת גישה ישירה ל- 5 מיליון לקוחות הסלולר הישראלים. החברה מתמקדת במתן שירותים המייצרים רווחים ללקוחותיה תוך שימת דגש על רמת תפעול גבוהה ומתן נפח