מנכ"ל פאקארד בל לשעבר רכש את מלון בברלי הילטון

בני אלג'ם, המנכ"ל לשעבר ואחד מהמייסדים של חברת המחשבים פאקארד בל, רכש את מלון בברלי הילטון היוקרתי בבברלי הילס בסכום המוערך ב-130 מיליון דולר או 322 אלף דולר לחדר.

המלון השוכן בקרן הרחובות ווילשר וסנטה מוניקה בבברלי הילס, מכיל 581 חדרים ומארח אירועים רבים, ובכללם את טקס חלוקת פרסי גלובוס הזהב. בעליו הקודמים הוא הזמר ומנחה הטוק שואו לשעבר מרב גריפין, שהפך לאיש עסקים מצליח שבבעלותו מלונות נוספים. גריפין רכש את בברלי הילטון ב-1987 תמורת 100 מיליון דולר מידי בארון הילטון בנו של מייסד הרשת, קונארד הילטון.

אלג'ם, שייסד את פאקארד בל ב-1986 יחד עם אלכס סנדל וג'ייסון ברזילי, הפך אותה ליצרנית המחשבים האישיים המובילה בתחילת שנות ה-90, אך תחרות קשה מצד דל והיולט-פקארד פגעה ברווחיות החברה, והיא נמכרה בסופו של דבר לתאגיד המחשבים היפני NEC.

אלג'ם פרש מניהול החברה ורכש מותג מחשבים אחר, AST, מידי סמסונג אך בסופו של דבר התמקם בזירת הנדל"ן ורכש נכסים משרדיים בלוס אנג'לס וסביבותיה באמצעות חברת ההשקעות שלו, אלג'ם קפיטל. רכישת בברלי הילטון תחייב את אלג'ם להשקיע סכום נכבד נוסף בשיפוץ ושדרוג המלון, כדי שיעמוד בתחרות עם מלונות יוקרה נוספים באזור. אך השטח הסמוך למלון יאפשר לאלג'ם להרחיב את הנכס לקומפלקס מגורים וקניות גדול ומהודר באחד האזורים היקרים והמבוקשים ביותר בעולם.