הדר גולדמן נכנס כשותף למשרד זרמון

יחד איתו עברו תקציבי טבע נאות, ואללה, DHL, ורדינון ואייסר מחשבים

הדר גודלמן פרש ממשרד ליכטנזון, והצטרף כשותף מלא במשרד זרמון בתום כחצי שנה של מגעים שהתנהלו בין הצדדים. יחד עם גולדמן עוברים למשרד החדש, שייקרא מעתה זרמון-גולדמן, התקציבים שהביא גולדמן למשרד ליכטנזון.

מאז הצטרפותו של גולדמן לליכטנזון נוספו למשרד התקציבים הבאים: טבע נאות, ואללה, DHL, אייסר מחשבים וורדינון. לדברי אילון זרמון, היקף התקציבים המאוחד במשרד החדש, על פי הדיווח, מסתכם בכ-15 מיליון דולר.

זרמון: "קיבלתי במשך השנים הצעות רבות למיזוגים, חיבורים ושותפויות, אולם החלטתי לבחור בהדר גולדמן. הוא חיית פרסום, יצירתי, אגרסיבי ודומה בפילוסופיית הפרסום שלו לזו שלי: שכלתנות במחקר, וחושניות בקריאטיב. שנינו מאמינים שהפירסום צריך לצאת מדיוק אסטרטגי ולהיות חושני ואמוציונלי בקריאטיב".

לדברי זרמון, הצטרפותו של גולדמן למשרד תביא "כוח, ניסיון ועושר מחשבתי", כהגדרתו. בתשובה לשאלה על התדירות הגבוהה של מעברים שביצע גולדמן בין משרדי הפרסום השונים, אומר זרמון: "ההיפך מזה - זה פרווה. הדר הוא טיפוס סוער וחושני, אגרסיבי במידה הנכונה והטירוף שלו עובד לטובת לקוחותיו. הוא חרד ללקוחותיו ושומר עליהם בקנאות, בדיוק כפי שאני מאמין שצריך, ולכן לא פלא שהם עוברים יחד איתו".

תקציבים אלה נוספים לתקציבים המטופלים בזרמון, הכוללים את צ'אנס של מפעל הפיס, סיטרואן, רשת פוקס, סטודיו C, חלאבין קוסמטיקס, מלון הנסיכה, לגו, משחקי יצירה וצעצועי אילנית.

גולדמן היה בעבר תקציבאי בסוכנות סאצ'י אנד סאצ'י בלונדון. כששב לישראל שימש כסופרוייזר בפרסום אריאלי ובטמיר כהן. לדבריו, בשנה האחרונה שימש כשותף במשרד ליכטנזון ב-%33, אולם ממשרד ליכטנזון מכחישים את נושא השותפות: "הדר גולדמן לא היה שותף במשרד ליכטנזון. הוא היה עובד שכיר במשרדנו ולא היתה לו כל זכות קניין במשרד".

על הרקע לעזיבת ליכטנזון אמר גולדמן: "עזבתי על רקע חילוקי דעות מקצועיים, בעיקר בנושא הקריאטיבי".

במשרד ליכטנזון אמרו בהתייחס לתקציבים שעוזבים: "הזכיינים התקשרו להגיד שמנסים להעביר חוזים מהמשרד, ועתה אנו שולחים להם מכתב חזרה". עוד נמסר ממשרד ליכטנזון כי "אין כל פניה מאף לקוח רשמי שהתקציב שלו הועבר. כל לקוח יכול להחליט מה שהוא רוצה"