סדרת סיטקום באינטרנט עולה לאוויר: תשודר באתר "תביא חיוך" של אינטרנט זהב

הסדרה תכיל 52 פרקים, כאשר כל פרק נמשך בין דקה וחצי לשתיים. פרקי הסדרה ישודרו באינטרנט ביום קבוע מדי שבוע, באתר "תביא חיוך" של אינטרנט זהב ובאתר MSN

חברת ההפקות הבידוריות לאינטרנט "קטע קטע", מעלה החל מה-1 באפריל את סדרת הסיטקום האינטרנטית הראשונה בישראל. שם הסדרה הוא "קוויקי".

הסדרה החדשה מציעה פורמט בידורי חדש, ראשון מסוגו בישראל, אשר מעלה לרמה חדשה את הפלטפורמה האינטרנטית כבמה חופשית להעברת תכנים ומסרים.
הסדרה תכיל 52 פרקים, כאשר כל פרק נמשך בין דקה וחצי לשתיים. פרקי הסדרה ישודרו באינטרנט ביום קבוע מדי שבוע, באתר "תביא חיוך" של אינטרנט זהב ובאתר MSN.

"קוויקי" מציגה מקרוב את חייהם של שני שותפים בשנות העשרים לחייהם, הגרים בדירה תל-אביבית, בעלי תכונות אופי מנוגדות ומעלה סיטואציות קומיות מעולמות התוכן של חייהם.

רוני היא בחורה פרועה ופתוחה, לא מעונינת בקשר רציני ומחליפה גברים כמו גרביים. כל זה מתחת לאפו של יאיר השותף שמחפש נואשות אהבה, אך אין לו שום הצלחה עם נשים.

השניים חולקים ביניהם את חוויותיהם האינטימיות, כאשר הקשר ביניהם הוא אפלטוני, עם מתח מיני מרומז. הסדרה מתארת סיטואציות הנוגעות לחוויות, מחשבות ורגשות אשר מעסיקים כיום צעירים והן מועברות בסגנון ישיר ובשפה צעירה ועדכנית.

השחקנים המגלמים את השותפים לדירה בסדרה הם: נועה פניני, שחקנית ה"קאמרי",
המשחקת בהצגה "ליזיסטרטה 2000", כותבת לתכנית של יצפאן ומגישה פינה בתכנית "זומביט" בערוץ 2. שותפה לדירה הוא אמיר דוליצקי, שחקן "תיאטרון חיפה", המשחק בהצגה "משחקים בחצר האחורית". בסדרה משתתפים גם שחקנים אורחים, ביניהם עדי אשכנזי ועידן אלתרמן.

גיל לביא, מנכ"ל "קטע קטע": "ההכרזה על סדרת סיטקום אינטרנטית ראשונה בישראל היא רגע חשוב לתחום המדיה והבידור בארץ. אנו מוצאים שהאינטרנט הופך יותר ויותר לבמה חופשית להעברת תכנים ומסרים והסדרה החדשה היא ללא כל ספק נקודת מפנה במגמה זו. אנו מאמינים, כי הפקות מקור לאינטרנט העולות במדיית האינטרנט TV ימשיכו לתפוס תאוצה ויהוו במה ליוצרים המבקשים לשתף את הקהל הרחב ביצירותיהם, ממש כפי שנעשה הדבר כיום בקולנוע ובטלוויזיה".

הסדרה תביא לידי ביטוי גם את האינטראקטיביות של האינטרנט. הצופים יוזמנו לקחת חלק פעיל בפעילויות שונות שיתלוו לסדרה, כגון: הצעת סיומת לפרק, הצעת נושא לפרק בסדרה, הצעות לשחקן אורח ועוד.

את הפלטפורמה הטכנולוגית לסדרה מספקת חברת אינטרנט זהב. הסדרה תעלה במרכזו של ערוץ אינטרנטי חדש באתר MSN ובאתר של אינטרנט זהב "תביא חיוך - אתר הצחוקים של ישראל", אשר עולה גם הוא במתכונתו החדשה בתחילת אפריל.

האתר יעסוק במגוון תכנים הקשורים לערך החיוך, אותו אימצה אינטרנט זהב במסגרת הסלוגן של החברה "גולשים עם חיוך". בין התכנים: מגוון בדיחות, קריקטורות מצחיקות, המלצות להופעות סטנדאפ, קומדיות, פעילויות אינטראקטיביות עם הגולשים, כגון: שליחת בדיחות, קטעי וידאו וסטנדאפ מצולמים כבמה לגילוי כשרונות צעירים ועוד. כתובת האתר היא : www.smile.net.il. כמו כן, לגולשים תינתן האופציה לשלוח כל פרק מהסדרה לגולשים נוספים.