הופסקו העבודות בקו הרכבת לירושלים (דרך בית שמש). קבלן המשנה, יובל כהן, חסם את הגישה לפרויקט ביום רביעי שעבר באמצעות משאיות וכלים בשטח, בטענה כי הרכבת חייבת לו למעלה מתשעה מיליון שקל.
כהן אמר ל"גלובס", כי במשך חמישה חודשים לא קיבל תשלומים עבור העבודה.
כהן אמר, כי "הרכבת לא משלמת לקבלן הראשי, ואני הפכתי להיות הקבלן שמשלם לכל ספקי המשנה. הרכבת מתנערת מאחריותה לשלם חריגות שנובעות מכשל הנדסי ותכנוני שהיא אחראית לו. לא היה לנו מנוס אלא לסגור את השטח".
ברכבת אומרים בתגובה, כי "דרישות הקבלנים מופרכות. בודק חיצוני ואובייקטיבי קבע אין בסיס לדרישה. הרכבת אמונה על שמירת כספי הציבור ולא תיכנע לסחטנות מצד קבלנים".
מבקרי הפרויקט טענו, כי אינו כלכלי ואינו כדאי תחבורתית.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.