הכלכלן הראשי של רשות ני"ע האמריקנית - בין המשתתפים בכנס השנתי של מרכז קיסריה בשיתוף "גלובס"

המושבים בכנס יעסקו בתגמול מנהלים בארץ ובעולם, ריכוז בעלות בידי קבוצות שליטה וההשלכות על שוק ההון, ומדיניות השקעות ומדידת ביצוע של משקיעים מוסדיים

בשבוע הבא ייערך הכנס השנתי הראשון של מרכז קיסריה לשוק ההון וניהול סיכונים במרכז הבינתחומי הרצליה, בשיתוף "גלובס". הכנס, אשר יימשך שלושה ימים (8-10 ביוני), ישלב בדיוניו מחקרים וממצאים חדשים של חוקרים ממספר אוניברסיטאות מובילות בעולם, וייבחן את השלכותיהם על שוק ההון והמשק הישראלי. מטרת הדיונים היא לספק כלי עבודה יעילים ומעשיים למגזר העסקי, ולתת תמונה כוללת ומעמיקה של שוק ההון. במושבים העסקיים בכנס ישתתפו אנשי אקדמיה, רגולאטורים ואנשי עסקים.

נושאי המושבים בכנס יעסקו בתגמול מנהלים בארץ ובעולם, ריכוז בעלות בידי קבוצות שליטה וההשלכות על שוק ההון, ומדיניות השקעות ומדידת ביצוע של משקיעים מוסדיים.

בין המשתתפים בכנס פרופ` צ`סטר ספט מאוניברסיטת קרנגי-מלון, שמונה לאחרונה לתפקיד הכלכלן הראשי של הרשות לני"ע האמריקנית (ייכנס לתפקידו ביולי); פרופ` ג`ונתן ברק מאוניברסיטת ברקלי, פרופ` ג`וליאן פרנקס מה-London Business School, וג`ואל סטרן מחברת סטרן סטיוארט ושות`.

כמו-כן, יקחו חלק בכנס חברי סגל בי"ס אריסון למנהל עסקים בבינתחומי ובהם פרופ` אמיר ברנע, פרופ` עודד שריג, פרופ` רונן ישראל ופרופ` אלי ברקוביץ`.

בנוסף, במושבים העסקיים בכנס ירצו אנשי המגזר העסקי בישראל, ביניהם אלי יונס, מנכ"ל בנק המזרחי; מוזי וורטהיים, יו"ר החברה המרכזית לייצור משקאות קלים, ועו"ד לייזה חיימוביץ`, יועצת בכירה ליו"ר הרשות לני"ע.

אלי יונס, שהחל את תפקידו בבנק המזרחי רק לאחרונה, ירצה בנושא "תגמול על פי הישגים ומערכות יחסי עבודה". הרצאתו של יונס תיערך במסגרת המושב הפותח של הכנס בנושא "תגמול מנהלים בארץ ובעולם הרצוי והמצוי".

פרופ` צ`סטר ספט, ירצה בכנס על יסודות ועקרונות תגמול וחוזי עבודה למנהלים ויציג, במושבים האקדמיים, תוצאות של מחקרים שערך עם עמיתיו ואילו מוזי ורטהיים ירצה על מחיר המגבלות על חברות בעיני בעלי שליטה במסגרת המושב של ריכוז בעלות בידי קבוצות שליטה וההשלכות על שוק ההון.