מוניטין

קידר מצונזרת

מספר ימים לפני הקרנת סרטה של נורית קידר "אחת בודדת" בפסטיבל הסרטים בירושלים, התבקשה הבמאית לטשטש את פניהם של משתתפי הסרט. הסרט, העוסק בצלפים בצה"ל ובדילמות בהם הם נתקלים או אמורים להיתקל לפני שהם משחילים איזו אחת בודדת, צולם תוך ליווי צלפים וצילומם באישור דובר צה"ל. עתה נתבקשה קידר, המועמדת לפרס וולגין לסרטים דוקומנטרים בפסטיבל, לטשטש את פני הצלפים פן תצונזר לחלוטין. כאות מחאה כיסתה קידר את פניהם במילה "צונזר" במקום בטשטוש הפיקסלים הרגיל ואיימה לפנות לבג"ץ.

אפל מכריזה

ב-24 לחודש תשחרר אפל לשוק את מכשיר ה-iPod החדש והמיניאטורי שלה שאורכו לא עולה על 8 סנטימטרים. נגן המוסיקה החדש יכלול דיסק קשיח ממוזער בעל קיבות של 4 ג'יגה בייט המספיקים לאכסון של כ-1,000 שירים בממוצע. המכשיר החדש יתחרה במוצרים של סוני ושל Rio, חלוצת נגני ה-MP3, שייצאו לשוק בינתיים ומתחרים ב-iPod. שלא כמו במחשבים, בשוק המוסיקה האינטרנטית ומכשירי השמע אפל מצליחה בינתיים להוביל ובגדול.

המציאות עולה

בתוכנית הריאליטי "האח הגדול" הפופולארית בבריטניה, המזכירה במשהו את פרוייקט YTV ששודר אצלנו, שודרה אמש רצועה פרובוקטיבית במיוחד, עת החליטו שתיים מהמתחרות, בקי ונאדיה, לערוך תחרות של פליקים בטוסיק (spanking בשם המקצועי), תחרות שבמהלכה נחשפו כמה עכוזים לבנבנים למצלמה. זה לא נגמר בכך, נאדיה היוזמת מרחה את דדיה בריבת תפוזים והניחה למשתתפים ללקקה ואילו של, הבחורה החסודה של התוכנית, התרוצצה עירומה ושיכורה בגן של הבית בו כלואים המתחרים. עכשיו לאנגליה יש פיטמה חשופה משלה, וגם שם מחפשים דרך להקדים את השידור ב-5 שניות.