מכירות היין לקראת הפסח עלו השנה ב-%100 לעומת פסח שנה שעברה, וזאת למרות סימני המיתון. כך אומר מנכ"ל יקבי בנימינה, אילן חסון. חסון מסר, שהמכירות לקראת פסח לרשתות השיווק, למלונות ולמוסדות אחרים המארגנים סדר פסח, החלו כבר בפברואר.
לקראת החג בוקבקו ביקבי בנימינה כ-1.8 מיליון בקבוקים והיקב עבר לעבודה 24 שעות, הן בייצור והן בשיווק.
לדבריו, נרשם גידול ניכר בהזמנות ליינות אדומים. עם זאת ישראל עדיין שומרת אמונים ליינות הלבנים, בעיקר לאמרלד ריזלינג החצי יבש ומוסקט חצי יבש. גם בתחום היינות לקידוש ישנה עליה במכירות, בעיקר של בקבוקי 2 ליטר
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.