טבלת הרייטינג: "חדר מלחמה" הדיחה את "ארץ נהדרת"

למרות אסון הצונאמי: תוכנית הדרמה שכתב יאיר לפיד מותירה מאחור גם את החדשות

זכיינית ערוץ 2 רשת מצליחה השבוע, בין השאר באמצעות יאיר לפיד, לככב בעשירייה הפותחת עם שלוש תוכניות: הפרק הראשון של "חדר מלחמה", סדרת הדרמה שנכתבה על-ידי לפיד מדורגת במקום הראשון עם רייטינג של 27.4% בקרב משקי הבית היהודיים. הסדרה גברה על מהדורות החדשות, אשר עסקו השבוע בעיקר באסון הצונאמי שפקד את דרום מזרח אסיה.

לפיד הצליח להתברג לעשירייה הראשונה גם באמצעות תוכנית האירוח שלו, המדורגת השבוע במקום העשירי עם רייטינג ממוצע של 21.4%. רשת מציגה השבוע בנוסף ליאיר לפיד גם את כלבוטק, שמדורגת במקום הרביעי מבין עשר התוכניות המובילות של השבוע החולף.

בדומה לרשת, גם בטלעד הצליחו להתברג השבוע לעשר התוכניות המובילות עם שלוש תוכניות: מבחן האיי.קי 2 זכה לרייטינג גבוה של 25.1%, בעיקר בהשוואה לתוכניות המוגדרות כתוכניות ספיישל. גם תוצאות המבחן הניבו לטלעד רייטינג ממוצע יפה, של 24.8%. "שומר מסך" עם אמנון לוי, גם היא של טלעד, מדורגת השבוע במקום התשיעי עם רייטינג ממוצע של 21.8%.

לאחר מספר שבועות בצמרת, "ארץ נהדרת" של קשת יורדת למקום השני. יצוין, כי בשבוע האחרון שודר לקט של התוכנית. בניגוד לשבועות קודמים, בהם לקשת היה ייצוג של ארבע תוכניות בטבלה השבועית, השבוע היא נאלצה להסתפק בשתיים בלבד. הספיישל ששודר על-ידי קשת, "פסטיבל השירים של ישראל", זכה לרייטינג של % 22.3.

מהדורת החדשות של ערוץ 2 דורגה השבוע במקום השלישי עם רייטינג ממוצע של 25.9%. "מבט" של ערוץ 1 הגיעה לרייטינג של 12.5% ואילו מהדורת החדשות של ערוץ 10 רשמה רייטינג גבוה יחסית של 9.5%.