רונית יודקביץ נבחרה להוביל את אופנת קרייזי ליין לקיץ 2005. בכך תחליף את יעל אבקסיס, אשר יצגה את הרשת בשלוש השנים האחרונות.
קמפיין הפרסום של קרייזי ליין לקיץ הקרוב יכלול סרטון טלוויזיה, שלטי חוצות ומודעות בעיתונות הארצית וקטלוג בהשקעה מדווחת של כ-6 מיליון שקל. בימים אלה פותחת הרשת פותחת את החנות ה-50 בקניון גבעתיים, בקונספט עיצובי חדש הכולל ריהוט מעץ. כמו כן, כחלק מתהליך ההתרחבות והיציאה לשוק הבינלאומי שינתה קרייזי ליין את לוגו החברה ללועזי, כאשר הטמעתו תתבצע בקמפיין הקיץ של החברה, באמצעות משרד הפרסום מקאן-אריקסון.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.