כצמן וסגל השקיעו 49 מיליון שקל במימוש אופציות של גזית אינק

בנוסף רכשו מניות של גזית אינק בבורסה במהלך החודש האחרון בהיקף של 15 מיליון שקל

חיים כצמן ודורי סגל מימשו אופציות של גזית אינק בהיקף השקעה של 49 מיליון שקל, כך עולה מדיווחיה של החברה לבורסה. גזית אינק מחזיקה בכ-60% ממניות חברת גזית גלוב , שמחזיקה באקוויטי וואן שנסחרת בארה"ב וב-FCR, שמרכזת את פעילות הנדל"ן המניב בקנדה. מימוש האופציות נעשה במחיר של 38.08 שקלים, שנמוך ממחיר הפתיחה של המניה כיום בכ-0.8%.

בנוסף למימוש האופציות, רכשו כצמן וסגל מניות של גזית אינק בבורסה במהלך החודש האחרון בהיקף של 15 מיליון שקל כך שבסך הכול הגדילו כצמן וסגל את אחזקתם בגזית אינק לרמה של 73.3%. "בשנתיים האחרונות הגדלנו את השקעתנו בחברה באופן אישי על ידי רכישת מניות ומימוש אופציות בכ-90 מיליון שקל, מתוך אמונה בחברה ובפועלה.

"אנו מאמינים כי עסקי הליבה שלנו, שכוללים רכישה של נכסים מניבים בצפון אמריקה ובאירופה, רחוקים ממימוש מלוא פוטנציאל הצמיחה שלהם", אמר כצמן.

זה המקום לציין כי מעבר לאמון שמשדרים השניים בעת רכישת המניות והאופציות בגזית אינק, המהלך מקצר את השרשור שקיים בקבוצת החברות שמנהלים סגל וכצמן. הגדלת האחזקות האישיות של השניים בגזית אינק תגדיל את חלקם בדיבידנדים שיחולקו על ידי גזית אינק, אשר נובעים רובם ככולם מהדיבידנדים שמחלקות החברות המרכזיות בקבוצה - אקוויטי וואן, גזית גלוב ו-FCR.