גן תעשייה חדש בדלתון: 30 אלף מ"ר על 100 דונם

זהו גן התעשייה החמישי המוקם ביזמתו של התעשיין סטף ורטהימר

שני מבנים ראשונים על שטח של 6,000 מ"ר לתעשייה יושלמו בחודש הקרוב בגן התעשייה החדש בדלתון, הממוקם בשטח השיפוט של מועצה אזורית מרום גליל. זהו גן התעשייה החמישי המוקם ביזמתו של התעשיין סטף ורטהימר.

גן התעשייה בדלתון ישתרע על שטח של 100 דונם, ויכלול 30 אלף מ"ר בנויים לתעשייה. שלב הבנייה הראשון יסתיים באביב השנה, ויכלול בשלב ראשון 6,000 מ"ר של חללים לתעשייה. כל בניין יכלול 2,500 מ"ר של שטח רצפה פתוח, הניתן לחלוקה פנימית, בגודל של 500-2,500 מ"ר. קיימת הכנה לגלריה בקומה שנייה על שטח של 450 מ"ר נוספים. כמו כן, יינתנו שירותי אספקת חשמל לתעשייה, מערכת ניקוז לתעשייה, איזורי העמסה ופריקה ואיזור חניה מסודר. לשני מבנים נוספים הוגשה בקשה להיתר בנייה, כאשר אחד מהם כבר יועד עבור חברת ישקר, אשר תקים בו מפעל להשחזות.

איזור התעשייה הכולל בדלתון משתרע על שטח של 640 דונם ברוטו .כיום פועלים בו כבר 19 מפעלים המעסיקים 300 עובדים. בין המפעלים הבולטים: יקב דלתון, יקב כרמל מזרחי, סאסאטק (חברה לייצור חומרי ניקוי), מחלבות גד וחברת התרופות סקיוור. בימים אלה נמצאים עוד 9 מפעלים בהקמה, ו-15 יזמים קיבלו אישור להקצאת מגרשים. בין אלה נמצא מפעל פלסאן מקיבוץ סאסא.