הסכם הפרדת רכוש: אוולין דואק תקבל חצי מנכסי בעלה רוני

אוולין דואק, בתו של המיליונר ליאון תמן, תקבל מיליוני דולרים, במסגרת הסכם הפרדת רכוש מול בעלה, איש העסקים, רוני דואק. כך נודע ל"גלובס".

נודע, כי בימים האחרונים הגיעו בני הזוג דואק, להסכם ביניהם, בתיווכו של ידיד משפחה. את המגעים הראשונים בין הצדדים, ניהל עו"ד יעקב נאמן. פרטי המו"מ בין בני הזוג, נחשפו בתביעת שכר טירחה שהגיש בזמנו עו"ד אמנון יצחקניא, כנגד אוולין דואק.

יצחקניא ייצג את דואק במגעים מול בעלה, ובתביעת שכר הטירחה שהגיש, דרש 5% מכל סכום שתקבל במסגרת הפרדת הרכוש, בתוספת 150 אלף דולר, שהובטחו לו לטענתו על-פי הסכם שבידיו.

יצחקניא ציין בתביעתו, כי אוולין דואק אמרה לו, כי היקפם הכולל של נכסיהם המשותפים לה ולבעלה ברחבי העולם, נאמד בסכום עתק. מהתביעה עולה, כי דואק סירב לדרישת אשתו, לחשוף את ההיקף המלא של הנכסים.

יצחקניא טוען ,כי דואק הציע לאשתו פיצוי בסכום ניכר, וזאת בשל סירובו למסור גילוי מלא ומפורט של נכסיהם, אך היא סירבה. ככל הידוע, שני בני הזוג הגיעו להסכמה באשר להיקף הנכסים, שממנו ייגזר חלקה של דואק. מתוך החלק האמור, עליו הסכימו, קיבלה דואק מחצית. דואק משמש בין היתר כיו"ר ארגון "ציונות 2000", המסייע לילדים במצוקה. אוולין דואק מיוצגת בידי עו"ד יעקב לירז ורוני דואק מיוצג בידי עו"ד יוסי מנדלסון.