חופרי השרון זכו במכרז של נתיבי איילון, להרחבת נתיבי איילון דרום ולביצוע עבודות תשתית להקמת המסילה לראשל"צ-מערב, בהיקף של 115 מיליון שקל. חברת מי-ערד זכתה בעבודה בקטע מקביל בהיקף של 130 מיליון שקל.
העבודה של חופרי השרון מתייחסת לעבודות בקטע שבין מחלף משה דיין לגשר רבין. הפרויקט מתייחס לביצוע עבודות במרכז הכביש, שם תעבור הרכבת בין שני נתיבי התנועה. העבודות יתחילו במהלך מאי ויסתיימו במהלך 2006. בנוסף כוללות העבודות הקמת מנהרה באורך של 300 מטר והקמת מערכת ניקוז עבור דרום חולון.
העבודה של מי-ערד מתייחסת לקטע שבין גשר רבין למחלף חולות וכוללת גם היא פינוי רצועת הדרך למסילת הרכבת, ותוספת נתיב לאיילון דרום לכל כיוון. ההצעות של שתי החברות היו נמוכות מהאומדן של נתיבי איילון ב-13%.
מנכ"ל נתיבי איילון, אריה בר, אמר כי מדובר בשני מכרזים שהם חלק מהפרויקט הגדול של איילון דרום והכנת העבודות לרכבת לפרויקט ראשל"צ-מערב. בר, מוסיף כי נתיבי איילון תפרסם מכרזים נוספים בפרויקט זה בהיקף של 200 מיליון שקל.
נתיבי איילון אמורה למסור את רצועת הדרך לרכבת ישראל במהלך 2007 ופרויקט קו הרכבת ראשל"צ-מערב אמור להסתיים ב-2008.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.