המועצה הארצית לתכנון ולבנייה, בראשות שמאי אסיף, החליטה לא לאשר את תוכנית הרכבת, להוסיף מנהרת גישה בתוואי שער הגיא לירושלים בתוואי המהיר (A1).
הסיבה להתנגדות היא מחירו הסביבתי, החברתי והכלכלי של פתרון זה לעומת קיצור לוח הזמנים וצמצום מזערי של העלות. לדעת המועצה, אם הרכבת ישראל סבורה שאין אפשרות לפתרון בטיחותי אחר עליה להציג למועצה פתרונות אחרים, המתחשבים באזור ובסביבה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.