עיכובים בפרויקט הקמת תחנת הרכבת התחתית החדשה בגראונד זירו

הפרויקט חורג בשנה מלוח הזמנים המקורי, בנוסף לחריגה תקציבית

חריגות בלוח הזמנים ובתקציב פרויקט הקמת תחנת הרכבת התחתית החדשה בגראונד זירו.

הפרויקט חורג בשנה מלוח הזמנים המקורי, ועלות הקמתו צפויה לחרוג מתקציב המקורי - 750 מיליון דולרים, כך פרסם לא מכבר ה"ניו יורק דיילי ניוז".

על פי מסמכי רשות התחבורה של מטרופולין ניו יורק, תאריך ההשלמה של הפרויקט, שנקבע לסוף שנת 2007, נדחה כעת לדצמבר 2008, ואפשר שיידחה למועד מאוחר יותר. בנוסף לדחיית תאריך השלמת הפרויקט והחריגה מהתקציב, בוצעו מספר שינויים מבניים בתחנה המתוכננת, בהם הנמכת כיפת הזכוכית של התחנה מתחת לגובה המתוכנן של 33.53 מטרים, וכן הצרת רציף הנוסעים ל-8.84 מטרים, מ-12.19 מטרים במקור.

אנשי ממשל, בהם מושל מדינת ניו יורק, ג'ורג' פטאקי, חיזרו אחר הארכיטקט ניקולאס גרימשאו, על מנת שיקנה לתחנה - חשוכה ובנויה בצורת מבוך במתכונתה הנכוחית - מבנה ארכיטקטוני ייחודי. נציין, כי בתחנה עוברים מדי יום כ-300,000 נוסעים.