חופרי השרון ומי ערד זכו בשני מכרזים ב-250 מיליון שקל בנתיבי איילון דרום

חופרי השרון תעבוד בין מחלף משה דיין לגשר רבין; מי ערד תעבוד בין גשר רבין למחלף חולות

חברת חופרי השרון וחברת מי ערד זכו במכרזים של נתיבי איילון לביצוע עבודות באיילון דרום בהיקף של 250 מיליון שקל. כך נודע ל"גלובס".

חופרי השרון זכתה במכרז בהיקף של 100 מיליון שקל ומי ערד ב-150 מיליון שקל. העבודות להכנת רצועת הרכבת לראשל"צ מסתכמות ב-200 מיליון שקל והרחבת הכביש בעלות 48 מיליון שקל.

חופרי השרון זכתה במכרז בקטע שבין מחלף משה דיין לגשר רבין. העבודה כוללת הכשרת רצועת הרכבת, לטובת קו הרכבת ראשל"צ מערב, חפירת מנהרה ותוספת נתיב שלישי לכל כיוון בנתיבי איילון. העבודות צפויות להימשך 30 חודשים ולהסתיים ב-2007.

חברת מי ערד זכתה בביצוע עבודות בקטע שבין גשר רבין למחלף חולות. העבודות כוללות הכשרת תוואי הרכבת בקו פלשת, הוספת גשר רכבת במחלף חולות, הוספת נתיב שלישי בכל כיוון והכנות לחיבור עתידי לכביש 431.

העבודות צפויות להימשך עד 2008.

מנכ"ל נתיבי איילון, אריה בר, אמר ל"גלובס" כי נתיבי איילון מקדמת בקטע איילון דרום 10 פרויקטים בהיקף של 1.15 מיליארד שקל. לדבריו, כיום נמצאים בביצוע שישה פרויקטים ביניהם עבודות במחלף חולון - גשר תל גיבורים שמבצעת חברת מלרג; עבודות בקטע מנהרת חברת החשמל שמבצעת חברת תמגש; עבודות בקטע מחלף יוספטל-מחלף קוממיות שמבצעת שפיר הנדסה; עבודות בקטע מחלף קוממיות-מחלף משה דיין שמבצעת טר-ארמה וכאמור העבודות שיתחילו לבצע בקרוב חופרי השרון ומי ערד.

שני פרויקטים נוספים נמצאים בתהליך מכרז: העבודות בקטע גשר חיל השריון-מחלף חולון, ועבודה נוספת במחלף חולון.

נתיבי איילון צפויה לפרסם מכרז נוסף בקטע שבבין גשר תל גיבורים למחלף וולפסון. מדובר בעבודות לשיקוע מסלול לדרום מתחת לבית הבילויים ולהכשרת תוואי הרכבת בעלות של 95 מיליון שקל. העבודות באיילון דרום יושלמו ב-2006-2008.