נשיא הילטון בפתיחת המלון בירושלים: "הרשת תגדיל את אחיזתה בישראל"

"התיירות היא ענף מרכזי בכלכלת ישראל. אני מקווה שהממשלה תחזור לתהליך השלום, כדי שגם לתיירות לארץ יהיה עתיד אופטימי יותר". כך אמר אלפרד אקירוב, בעלי מלון הילטון החדש בירושלים, לרגל הפתיחה הרשמית של המלון, שנערכה אתמול (ג').

באירוע פתיחת המלון השתתפו כ-1,500 איש, ביניהם חברי כנסת, מנהלי רשתות מלונות, סיטונאי תיירות, ראשי משרד התיירות, שר התיירות, משה קצב, וראש עיריית ירושלים, אהוד אולמרט, שבירך את אקירוב בחמימות מיוחדת.

לאירוע הגיע לארץ נשיא רשת הילטון הבינלאומית, שמנהלת את המלון, פיטר ג'ורג', שאמר כי הרשת מחוייבת לירושלים, וכי גם נוכח המשבר הנוכחי בתיירות, הרשת אינה נסוגה מתוכניות הפיתוח שלה בישראל. "אנחנו מתעתדים להגדיל את אחיזתנו בישראל", אמר.

כפי שנמסר, עד שנת 2000 תנהל הרשת בארץ 7 מלונות - תל-אביב, באר-שבע וירושלים שכבר פועלים; מלון הילטון מלכת שבא באילת, מלון הילטון דוד בים המלח, מלון במרכז הקונגרסים בחיפה, ומלון במרכז המסחרי ממילא בירושלים, בצמוד למלון הקיים.

בתשובה לשאלת "גלובס", לגבי ההשפעה של המשבר בתיירות על תוכניות הרשת בארץ אמר ג'ורג', כי במלונאות ותיירות חייבים לשמור על ראייה ארוכת טווח. "הסיכויים של האיזור לפרוח הם מצויינים. ברור שיהיה טוב. בכל מקרה, המוצר שמציעה הילטון לא נפגע, וגם בשנתיים האחרונות לא נרשמה ירידה בתפוסה של מלון הילטון תל-אביב, ואנו בטוחים שאותו מותג יצליח גם בירושלים".« מאת אביבה קרול « נשיא הילטון בפתיחת המלון בירושלים: "הרשת תגדיל את אחיזתה בישראל"