חברת מנרב זכתה במכרז של רכבת ישראל להקמת שני גשרים בפרויקט הרכבת לירושלים, בהיקף של 140 מיליון שקל. הגשרים יוקמו בסמוך ללטרון, רוחבם 7.4 מ' ואורכם כ-1,200 מ'. גובה הגשרים 30 מ'. מדובר בגשרים הארוכים ביותר המבוצעים במסגרת תוכנית העבודה של רכבת ישראל.
מנרב צפויה להתחיל בעבודה באמצע החודש, ובניית הפרויקט תמשך 28 חודשים. מנכ"ל מנרב פרויקטים, דרור קוזניצקי, אמר, כי הגשרים ייבנו בשיטה חדישה המאפשרת יציקת קטע בין שני עמודים באורך של 50 מ' בפרק זמן של 10 ימים.
לדבריו, כיוון שמדובר בגשרים גבוהים יחסית, נדרשות כמויות אדירות של חומרי בנייה - 100 אלף מ"ק בטון ו-10,000 טון ברזל. בין המתמודדות על המכרז היו גם חברות סולל בונה וחברת לירום. עבודות אלו הן במסגרת הקו המהיר לירושלים, שיחבר את ת"א לירושלים דרך מודיעין ונתב"ג.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.