עלות הנחת המסילה הרביעית באיילון היא 250 מיליון שקל. כך עולה מבדיקה שנעשתה ברכבת ישראל. עלות הפרויקט כולו נאמדת ב-2 מיליארד שקל, וזאת בשל הצורך בהסטה וניקוז של נחל האיילון.
פרויקט של הסטת הנחל יאפשר תוספת של נתיב לכביש ובמקביל יפתור את בעיות הניקוז של רחובות ובת ים.
רכבת ישראל מדגישה, כי עלות הפרויקט הכוללת לא תמומן על חשבונה בלבד, ויש לחלק באופן יחסי את עלות הפרויקט בין המשתתפים השונים בתועלת של הסטת האיילון.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.