הרכבת פרסמה מכרזים להקמת 11 הפרדות מפלסים בפרויקט הכפלת המסילה ת"א-ב"ש. היקף המכרז 100 מיליון שקל והעבודות צפויות להסתיים בסוף 2007. הפרדת המפלסים נעשית באמצעות חפירת מנהרה מתחת לפסי הרכבת, או הקמת גשר מעליהם.
לפני שבוע פרסמה הרכבת מכרז ל-4 הפרדות מפלסים בקטע שבין נען לקריית גת, ומחר (ה') תפרסם הרכבת מכרז נוסף ל-7 הפרדות מפלסים בקטע שבין קריית גת לב"ש.
הצורך בהפרדה בין כבישים ומסילות רכבת התעורר על רקע שתי תאונות הרכבת שאירעו ביוני. לדעת המומחים, ההפרדה המפלסית היא הפתרון היעיל ביותר מבחינה בטיחותית.
במקביל, נדרשו חברי ועדת האיתור לבחירת מנכ"ל לרכבת ישראל לחתום על הסכם סודיות במטרה למנוע הדלפות. חברי הוועדה הוזהרו, כי במידה ויודלפו שמות מועמדים לתקשורת הם ייאלצו להיבדק במכשיר פוליגרף. הוועדה קיבלה 80 מועמדים ורק 10 עברו את תנאי הסף.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.