פולאר תקשורת תנסה לגייס היום כ-100 מיליון שקל באג"ח ואופציות

במכרז המוסדי נרשמו ביקושים בהיקף 300 מיליון שקל * ההנפקה תובל על ידי לידר הנפקות

חברת פולאר תקשורת , מקבוצת שרפ"ק, תגייס היום 100 מיליון שקל בהנפקת אג"ח סטרייט, אג"ח להמרה ואופציות למניות ולאג"ח.

במכרז המוסדי שהתקיים בשבוע שעבר ל-80% מהגיוס, נרשמו ביקושים בהיקף של 300 מיליון שקל והמחיר ליחידה היה גבוה בכ-5.5% ממחיר המינימום.

במצגות שערכה החברה למשקיעים המוסדיים במהלך השבוע האחרון, במטרה להוכיח עד כמה מצבה של פולאר תקשורת טוב ביחס למצבה לפני שנתיים, ציינה החברה כי שווי אחזקותיה הסחירות בבורסה גבוה בכ-130 מיליון שקל משוויין בספרי החברה ועומד על 270 מיליון שקל.

עוד ציינה החברה כי שלוש השקעות מרכזיות שביצעה הניבו לה רווחים מצטברים בהיקף של 260 מיליון שקל: ההשקעה בחברת ניפסון שהונפקה בבורסה באנגליה הוחזרה במלואה בתוספת של 4 מיליון דולר וכיום שווי האחזקה בחברה עומד על 41 מיליון דולר. ההשקעה במאינד הניבה רווח מצטבר של 54 מיליון שקל וההשקעה בנייס הניבה רווח מצטבר של 32 מיליון שקל. בנוסף צפויה החברה לדווח ברבעון השני על רווח הון בהיקף של 107 מיליון שקל, כתוצאה ממימוש מניות פרטנר.

הנפקת פולאר תקשורת, שמובלת על ידי לידר הנפקות, כוללת כ-63 מיליון איגרות חוב צמודות מדד, נושאות ריבית שנתית של 4.25% לפירעון בחמישה תשלומים החל מתום 4 שנים, 40 מיליון איגרות חוב להמרה נושאות ריבית שנתית של 3% לפירעון ב-4 תשלומים החל מתום 3 שנים שיוצעו ב-92.5% מערכן והניתנות להמרה ביחס של 16 שקל ע.נ למניה אחת.

ההנפקה תכלול גם 800 אלף כתבי אופציה לאג"ח ו-3 מיליון כתבי אופציה למניות ללא תמורה, לגביהן תינתן התחייבות רכישה: מחיר של 4.5 שקלים על ידי החברה לאופציה לאג"ח ומחיר של 2 שקלים לאופציה למניות על ידי פולאר תקשורת. ניירות הערך מוצעים ביחידות במחיר מינימלי של 1,000 שקל. *