מירי רגב נטשה את מתחם האוהלים בעקבות קריאות נגדה

המפגינים במתחם האוהלים בת"א קראו קריאות גנאי כנגד מירי רגב והאשימו אותה בכך שאינה עושה דבר כדי לקדם את מטרתם

חברת הכנסת מירי רגב, הגיעה היום (ו') למתחם האוהלים בשדרות רוטשילד בת"א אך נאלצה לעזוב את המקום לאחר שהמפגינים קראו קריאות מחאה וגנאי כנגד מירי רגב עצמה והאשימו אותה בכך שאינה עושה דבר כדי לקדם את מטרתם. אחרי שספגה את צעקות המפגינים, קמה מירי רגב ונטשה את המקום.

"מירי רגב הביתה!", "מה את עושה פה, את חלק מהקואליציה", "לא רוצים פה פוליטיקאים", כך צעקו המפגינים לעבר חברת הכנסת, מירי רגב שהגיעה במטרה להביע את תמיכתה במאבקם של המפגינים. חלקם קיבלו אותה בסבר פנים נאות וניהלו עימה דיון, אולם חלק אחר של המפגינים היה פחות סובלני ולא קיבל את נוכחותה בטענה שאינה עושה דבר בנידון. הקריאות נגדה הלכו והתעצמו וכאמור, מירי רגב נאלצה לנטוש את המקום.

המחאה נגד מחירי הדיור הגבוהים בתל אביב נכנסת היום ליומה השני לאחר שלשדרות רוטשילד בתל אביב הגיעו מאות אנשים. "לא מדובר באירוע חד פעמי", אומרים המארגנים ומצהירים על כוונתם להישאר במקום גם היום.

רגב בתגובה: "הפכו מאבק אזרחי לפוליטי"

אחרי האירוע, מסרה ח"כ רגב: "באתי לחזק את הצעירים, מפני שאני פועלם בעבורם זמן רב כיו"ר השדולה למען הדיור. רק ביום ראשון הגשתי לוועדת השרים לחקיקה הצעת חוק לפיקוח על שכר הדירה. התקבלתי בתל אביב על ידי חלק מהפעילים בצורה מכוערת. חבל שחלק מהם הפכו חלק ממאבק אזרחי ראוי למאבק פוליטי".

מוקדם יותר, קרא ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, לממשלת ישראל להקשיב לקול הצעירים שמוחים נגד מחירי הדיור היקרים, ולקדם באופן מיידי את יוזמות עיריית ירושלים ליצירת דיור בר השגה לצעירים. "אני מצפה מהממשלה וממנהל מקרקעי ישראל לקחת אחריות", הסביר ברקת. "עלינו לצקת תוכן ממשי למושג 'דיור בהישג יד' ולוודא כי הוא לא יהיה עוד סיסמה ריקה מתוכן אלא פתרון אמיתי לדור העתיד של בירת ישראל".