avaya הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 

לאומי קארד עוברת ל-VOIP של Avaya במוקדי שירות הלקוחות בהשקעה של 5 מיליון שקל

מטרות הפרויקט היו להגביר את זמינות הציוד העומד לרשות המוקדים, וכן לאפשר לחברה להרחיב ולנייד מוקדים בצורה קלה בהתאם לצרכים וכמענה לתקלות

גד פרץ 03.06.2009

אורי דנינו מסיים את תפקידו כמנהל הפעילות העסקית של Avaya ישראל

דנינו פורש לאחר 8 שנות עבודה, ימשיך ללוות את החברה בישראל כיועץ ; בתקופתו של דנינו רשמה Avaya הישגים לא מבוטלים בכל הקשור לפתרונות טלפוניית ה-IP וה-Call Center

גד פרץ 28.10.2008
צרו איתנו קשר *5988