6 הטיפים של יאן קום לפיתוח אפליקציה מנצחת
הצעה לקמפיין מוניציפלי דיגיטלי מבריק, שאף מועמד לא יאמץ
חלון לליבו של הצרכן: 3 שלבי האבולוציה שבה התפתחה גישת החברות למדיה החברתית
רוב גולשי פייסבוק, יותר מ-80%, נמנעים מכל פעילות גלויה כמו תגובה או לייק. למה זה?
מפגינים יקרים: כך תשמרו את המחאה בחיים, תעמדו מול הממשלה - ותשיגו תוצאות
אם היית יכול להיכנס לראש הלקוח של המחר, לא בטוח שהיית רוצה לדעת מה הוא חושב עליך
הרשת החברתית היא פלטפורמה מצויינת לשיווק עצמי, אבל גם זה דורש התמקצעות
ההחמצות הגדולות של בנק מזרחי-טפחות, רשת האופנה פוקס ומפעל הפיס בפייסבוק
לו הציגו מקדונלד'ס את הקונספט בפייסבוק, הם היו יכולים לחסוך מעצמם ביקורת
מהתנ"ך ועד פייסבוק - סיפור אישי הוא הכלי הטוב מכול למכור מותג, גם כששמו "אלוהים"
במדיה חברתית מפרסמים בחינם? לא ממש. מדיה חברתית זה רק באינטרנט? לא נכון
אנדריי דהן בוודאי אינו אידיוט, אך ברזומה שלו לא היה שום רמז ליכולת ניהול בסדר גודל כזה
מי שמתמחה בדחיפת תכנים עומד חסר אונים מול "hide", "ignore", "report" ו-"remove"
תודות לפייסבוק אנו פחות חוששים לכתוב הערות ותגובות כשתמונה ושם מתנוססים לצידן
הפרסומאי הוא צייד אתלט הרודף אחר ממותות, אנשי המדיה החברתית הם רק חקלאים אפורים
על האתגר שמחכה לטל רז שקיבל לידיו את ירושת שוקי אברמוביץ' בדמות כלל פיננסים
איך יתכן שמשקיעים מתמחרים בצורה שונה כל כך שתי אג"ח של אותה החברה?
כך תוכל בעלת השליטה בבנק הפועלים להמציא עצמה מחדש ולשדרג את תדמיתה
חופש שיסוי במקום חופש ביטוי: כך פלשה חב' החשמל למרחב הציבורי וליכלכה אותו
למייסדי טוויטר יש כבר מלא מיליונים בכיס ממילא, וחוץ מזה הם בכלל בניו-יורק עכשיו
מכתב אישי, כמעט אינטימי, מעין אימון קצר, לכול הנשים שמרוויחות שכר בן 6 ספרות
זו הסיסמה המומלצת לציפי. לביבי אציע "ישראל חזקה", וליברמן לא צריך עצות ממני