לא במקרה שברה הרשת את האקסל של האנליסטים החודש
פייסבוק מייצרת כיום כ-26% מההפניות לאתרי הסחר בעולם
זו אינה השאלה הנכונה. כדאי שתשאלו: מה המותג שלי רוצה שייצא מפייסבוק?
רכבת ישראל עוד לא מדייקת כמו חברת KLM, אבל הן חולקות רעיון שיווקי חדש
טרנד Adaptive Marketing לוקח צעד קדימה את ההיכרות עם הלקוח
המדיה החברתית עושה לתאגידים בית-ספר. תשאלו את אברקרומבי אנד פיץ' או אדידס
אם חשבת לסגור את אתר הבית ולעבוד רק דרך פייסבוק, הנה הסיבות למה לא לעשות זאת
טוויטר מעודד לצייץ את הדבר הראשון שעולה לנו בראש, אך לא תמיד זה הדבר הנכון להגיד
חולמים להיות מפורסמים? ייתכן שהמותג החביב עליכם יגשים לכם את הפנטזיה הזו
במקרה הטוב זו מודעה שהמאהבת מככבת בה, ובמקרה הרע זה טיזר לויאגרה בכיכוב אשתך
האם זה רק צירוף מקרים שרגע אחרי שנולדה פייסבוק פלייסס, הופיע שירות פייסבוק דילס?
והרי הודעה למי ששכח את הסיסמה לחייו האמיתיים: השיווק חוזר לשם, עם טוויסט
רוצים להנחות את עובדיכם איך לנהוג בזירות המדיה החברתית? הנה, כך עושים זאת נכון
הישראלי אוהב טרנדים ומדווח על כל תזוזה. זה טוב למי שרוצה לעקוב ולמי שרוצה לשווק
אדם שוב, ממקימי פרויקט "מיליון סיבות טובות" של בנק לאומי, עונה למבקרים
כך יתמודדו המשווקים בארץ עם טרנד הרכישות הקבוצתיות המוזלות ועם פורסקוור
פייסבוק הפכה למגרש המשחקים הגדול בעולם, ובזירה זו יתנהל הקרב הלוהט בינה לבין גוגל
לא בונים אישיות למותג אצל מנהל הקריאייטיב - אלא בשיחות עם הצרכנים שלכם ברשת
דומינו'ס וליוו'ס מגייסות את הלקוחות שלהן לקידום המותג - מה מרוויחים מזה הלקוחות?
כולם רוצים להיות בפייסבוק, אבל טועים בדרך ■ כללי אצבע לשחקנים ירוקים בדשא החברתי
כך חוגגים יובל בעידן המדיה החברתית: מנצלים את ביקורת הגולשים להפקת לקחים
כך הפכו המותגים לחברים הכי טובים שלכם ברשת החברתית ואספו מיליוני חברים
המרוויחה הגדולה מההשקה בישראל עשויה להיות יבואנית אפל המקומית, iDigital
בטיפול נכון, תצליחו אפילו לשכנע את גוגל שאין לכם אחות
פתאום, משום מקום, הגיח גולש אנונימי, לא מעצב ולא מנוסה - והביא את הרעיון המבריק
מדיה חברתית אינה "חינמית" ■ 7 טיפים להצלחה ארגונית בעולם השיווק החדש
צמרמורת אוחזת בי כשאני מדמיין את אירועי הבוקר הזה בבתי ילדיו של דודו טופז
ללמוד מקוקה-קולה, פרינגלס ואדידס
מעשה במסעדה אופנתית שחוותה השבוע על בשרה את כוחם ההרסני של פייסבוק וטוויטר
גברת המבורגר משקיעה בפרסום מסורתי, ונסיכת הקפה משקיעה בטוויטר ופייסבוק