היועץ המשפטי של ההתאחדות לכדורגל: עומר גולן לא יקבל מרצדס בשווי 50 אלף ליש"ט

עו"ד משה אביבי: "מי שיש לו עניין בתוצאת משחק, ואותו אוהד שהציע את הפרס יש לו עניין כזה - זהו עידוד בלתי ספורטיבי והתקנון אוסר זאת"

אתר ספורט 5 18.11.2007

עומר גולן לא יוכל ככל נראה להשוויץ ברחובות פתח תקוה במרצדס חדשה. היועץ המשפטי של ההתאחדות לכדורגל, עו"ד משה אביבי, מסר הבוקר (ראשון) חוות דעת לגבי הפרס שהבטיח המיליונר האנגלי פרד דון לכובש שער הניצחון מול רוסיה - מרצדס בשווי 50 אלף ליש"ט. גולן אולי פינטז בלילה על הסבת ההגה מימין לשמאל, ודון עצמו כבר מיהר לברך אותו באתר חברת ההימורים שבבעלותו, אבל היועץ קבע כי מדובר בהטבה המנוגדת לתקנון.

אביבי אמר לאתר ספורט 5: "עומר גולן לא יכול לקבל מכונית מרצדס. מי שיש לו עניין בתוצאת משחק, ואותו אוהד שהציע את הפרס יש לו עניין כזה, זהו עידוד בלתי ספורטיבי והתקנון אוסר זאת. העברתי את חוות דעתי להתאחדות ואני בטוח שהם יפעלו כשורה".

במכבי פ"ת, קבוצתו של גולן, לא אהבו את השתלשלות העניינים. היו"ר שינו זוארץ אמר לאתר ספורט 5: "כל מחול השדים הזה היה נמנע אם היו מעבירים חוות דעת משפטית מבעוד מועד. למה רק עכשיו?".

שחקנים בנבחרת ישראל דווקא פירגנו לגולן: "הוא צריך לקבל את הרכב. זה מגיע לו".

לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.