משקר תמכור מוצרי חלב של טרה במכונות אוטומטיות

החברה מבית קוקה-קולה ישראל תציב את המכונות האוטומטיות במקומות עבודה ובמגדלי מגורים תחת השם "SHOP 24"

משקר למוצרי חלב / צילום: רמי קורן משקר למוצרי חלב / צילום: רמי קורן
שירות גלובס 29.12.2015

חברת משקר מבית קוקה-קולה ישראל, שמפעילה מכונות אוטומטיות לממכר מזון ומשקאות, תחל למכור במכונות שלה מוצרי חלב מתוצרת טרה.

המכונות האוטומטיות יוצבו במקומות עבודה ובמגדלי מגורים תחת השם "SHOP 24", כאשר נכון להיום כבר הוצבו למעלה מ-70 מכונות ברחבי הארץ. במכונות החדשות יימכרו גם כריכים, שתייה ומוצרי מזון יבשים כמו טונה, קפה וכדומה - של החברות טרה, קוקה-קולה, פריגת, אסם, עלית, טמפו ועוד. המחירים של מוצרי החלב שנמצאים בפיקוח יימכרו במכונות במחיר המפוקח, ושאר מוצרי החלב יימכרו במחיר הממוצע של רשתות השיווק.

משקר מסרה כי היא תחליף ותמלא את המכונות במוצרים טריים, על-פי צריכה - כלומר כשמוצרים מסוימים ייגמרו מהמכונות היא תחליף אותם, באמצעות רכבי קירור, מחסן קירור ומערכת ייחודית של ליקוט PRE SELL המאפשרת למחסנאי לשלוח את רכב החלוקה עם המוצרים המדויקים שנצרכו ביעילות גבוהה. מוצרים שלא יימכרו לא יוחלפו, בכפוף למועד תאריך הפג תוקף שלהם.

במקרה של מוצרים מקולקלים, הלקוח יוכל לפנות למוקד שירות הלקוחות של משקר בשעות 8:00-17:00 ופנייה שתתקבל במענה האוטומטי לאחר שעות הפעילות תיענה ביום שלמחרת. למשקר יש יכולת לפצות לקוח למול המכונה באמצעות שליטה מרחוק או לפצות אותו באמצעות שליחת כרטיס מגנטי טעון בדואר.  

למשקר יש כ-5,000 מכונות ברחבי הארץ לממכר מזון ומשקאות. בין החברות אשר כבר הצטרפו לשירות ניתן למצוא את פרסונה, הוט, אינטל, עיריית באר-שבע, אומן, מנורה, כלל ואילון. בנייני המגורים הראשונים שהצטרפו לשירות הם מהערים רחובות, רעננה נתניה ותל-אביב.

רונן אבישׂר, מנכ"ל משקר: "זהינו צורך בסיסי בקרב הצרכנים לזמינות מיידית למוצרי חלב דוגמת: קוטג', גבינה צהובה וחלב (ניגר). בהוספת מכונות אלו אנו ניתן מענה הן לצריכה המקומית של העובדים במהלך יום העבודה במשרד והן לצריכה הביתית".

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
טרהמוצרי חלבקוקה קולהמשקר
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.