יעל ארד מונתה למנכ"ל PMI

החברה הינה הזכיינית בישראל ובמזרח התיכון של חברת PANINI האיטלקית, חברת הזכויות הגדולה בעולם הפועלת בכ-100 מדינות ברחבי העולם. פניני היא הזכיינית של אלבומי האיסוף של דיסני ובעלת המותג "סופרגול" - אלבום שחקני הכדורגל

יעל ארד מונתה לתפקיד מנכ"ל חברת PMI, מקבוצת בר, המתמחה בשיווק מוצרי איסוף ומשחקי ילדים. ארד, שזכתה ב-1992 במדליה האולימפית הראשונה של ישראל, שימשה עד לאחרונה בתפקיד מנכ"ל משותף בחברת TSM לייזום ושיווק בספורט.

PMI היא הזכיינית בישראל ובמזרח התיכון של חברת PANINI האיטלקית, חברת הזכויות הגדולה בעולם הפועלת בכ-100 מדינות ברחבי העולם. פניני היא הזכיינית של אלבומי האיסוף של דיסני ובעלת המותג "סופרגול" - אלבום שחקני הכדורגל.

קבוצת בר הוקמה על ידי בועז דקל ועידו ברגמן, והיא מתמחה בשיווק והפצת עיתונים, כתבי עת ומוצרי איסוף. חברת בר שיווק והפצה פועלת בכ-4,500 נקודות מכירה ברחבי הארץ ומגיעה לכ-300 אלף בתי אב מדי יום.

לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.