מנכ"ל משרד התקשורת אורי אולניק פורש - יעבור ככל הנראה לקומברס

לשכת שר התקשורת כבר פועלת למציאת מחליף וככל הנראה נבחר המנכ"ל המיועד, אך במשרד מסרבים לחשוף את זהותו בשלב זה

גיא הדס 31.10.2004
מנכ"ל משרד התקשורת, אורי אולניק, פורש מתפקידו בסוף השנה. כך נודע ל"גלובס". אולניק כיהן בתפקיד במשך 3.5 שנים, תחת שלושה שרי תקשורת שונים, ועובר לתפקיד שיווקי בחברת היי-טק - ככל הנראה לחברת קומברס . לשכת שר התקשורת כבר פועלת למציאת מחליף וככל הנראה נבחר המנכ"ל המיועד, אך במשרד מסרבים לחשוף את זהותו בשלב זה.

אולניק הודיע לשר התקשורת, אהוד אולמרט, בחודש יוני על רצונו לעזוב את התפקיד מסיבות אישיות, ככל הנראה לאחר שמיצה את התפקיד. לפני כן היה אולניק במשך שנה וחצי יועץ בכיר לשר התקשורת דאז, בנימין בן-אליעזר.

אולניק מונה על-ידי ראובן ריבלין לתפקיד המנכ"ל וכיהן גם תחת אולמרט. בלשכת השר אומרים, כי אולמרט הפציר באולניק להישאר, אך אולניק החליט בכל זאת לעזוב.

בתקופת כהונתו של אולניק נפתח שוק התקשורת בפס רחב, שוק השיחות הבינלאומיות נפתח לתחרות נוספת, נקבעה הרפורמה ברשות הדואר, והכבלים התארגנו לקראת כניסה לתחרות בשוק הפנים-ארצי. יחד עם זאת, אולניק נכשל כישלון חרוץ בנסיונו לסגור את משרד התקשורת ולהחליפו ברשות תקשורת.

לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.