וידאו

אסנת רונן, יו"ר דירקטוריון פרטנר, שוחחה עם ערן גפן, מייסד חברת G^Team, על ניהול, מנהלים ומותגים בעולם משוגע

מנכ"ל טיקטוק ישראל, אסף שגיא, הראה את המהפך שעשתה החברה, מאפליקציה לצעירים ככלי להעלאת סרטונים, לכלי שיווק שממליך מותגים, ופונה לקהלים נוספים

ביום שישי הקרוב תיפתח אולימפיאדת טוקיו 2020. בלי קהל, עם חשש ועם הרבה תקווה. בנק הפועלים מלווה את הנבחרת בדרך לשם

לשים על השולחן את המזון הרקוב: קמפיין הוופר העבש, הוא קמפיין בינלאומי אמיץ של קבוצת פובליסיס בספרד ורומניה, INGO בשטוקהולם ודיויד במיאמי. הקמפיין ביקש להראות מה קורה להמבורגר נטול חומרים משמרים

המשרוקית גלעד קריב תקציב ישיבות חרדיות

המשרוקית גלית דיסטל אטבריאן

ולמארט הטילה על הישראלי גיא אורנים, המתגורר בלוס אנג'לס, משימה מאתגרת: להפוך את ענקית הקמעונאות למגניבה לקהל צעיר וליצר אימפקט מכירתי מיידי

אז הבטיחו: מפת הפסילות הגדולה של הפוליטיקאים והמפלגות. צפו

יש סיכוי לא רע שבארונות הדחוסים בבית של סבתא שלכם שוכבים אוצרות ומעלים אבק.

בישראל 2021 שכר הבכירים גבוה משכר הבכירות בכ-40%

המשרוקית - מנסור עבאס הריסת בתים

המשרוקית עמר בר לב הר הבית

קמפיין למאסטרקארד, שייצר עבור יצרנים מקומיים ברומניה, המנותקים בדרך כלל מהמרחב הדגיטלי, מרקטפלייס משלהם, תוך שיתוף ברשת החברתית של הנהגים - וייז

העקרונות שכל יזם צריך להכיר: שיחה עם גורו הסטארטאפים אריק רייס

המשרוקית פייק בטיקטוק על הגבלות קורונה

המשרוקית עמיחי שיקלי רע"מ

המשרוקית יואב קיש ועדות

המשרוקית משה ארבל תעסוקת נשים חרדיות

המשרוקית מרב מיכאלי ארה"ב

המשרוקית אלי כהן סופר פארם